1.062.618

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mi a bőgés?

Ne akarj tökéletes lenni - legyél inkább látható!

Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadói Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 220 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 13 cm
ISBN: 963-7525-90-4
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Bátorság kell ahhoz, hogy azt tegyük, amit szeretnénk. A környezetünk gyakran egész mást vár el tőlünk."
"Az időnk 99%-át arra fordítjuk, hogy átlagosak legyünk. A figyelemfelkeltő dolgok egy pillanat alatt történnek."
"Néha ott bukkanunk figyelemfelkeltő újításokra, ahol a legkevésbé számítunk rá."
Mi a bőgés? Mi az a nagy dobás, amitől egy céget, terméket, akciót észre lehet venni még ebben a korban is, amikor már "minden tehén lila"? Hogyan legyünk láthatóak a harsány reklámokkal teli világban?
A fenti idézetek ebből az ötletparádét felvonultató könyvből valók, amely sokszor humorral átitatva, másszor pedig nagyon is komolyan ismertet meg bennünket a figyelemfelkeltés új módozataival, vagy éppen az új ötletekhez vezető nyitott, kreatív üzleti gondolkodásmóddal.
A Mi a bőgés? ösztönző hatású történetei arról szólnak, hogyan válhatunk láthatóvá, hogyan hívhatjuk fel magunkra a figyelmet valami aprósággal, amire mindenki felkapja a fejét - szellemes kis ötlet, merész újítás, a... Tovább

Fülszöveg

"Bátorság kell ahhoz, hogy azt tegyük, amit szeretnénk. A környezetünk gyakran egész mást vár el tőlünk."
"Az időnk 99%-át arra fordítjuk, hogy átlagosak legyünk. A figyelemfelkeltő dolgok egy pillanat alatt történnek."
"Néha ott bukkanunk figyelemfelkeltő újításokra, ahol a legkevésbé számítunk rá."
Mi a bőgés? Mi az a nagy dobás, amitől egy céget, terméket, akciót észre lehet venni még ebben a korban is, amikor már "minden tehén lila"? Hogyan legyünk láthatóak a harsány reklámokkal teli világban?
A fenti idézetek ebből az ötletparádét felvonultató könyvből valók, amely sokszor humorral átitatva, másszor pedig nagyon is komolyan ismertet meg bennünket a figyelemfelkeltés új módozataival, vagy éppen az új ötletekhez vezető nyitott, kreatív üzleti gondolkodásmóddal.
A Mi a bőgés? ösztönző hatású történetei arról szólnak, hogyan válhatunk láthatóvá, hogyan hívhatjuk fel magunkra a figyelmet valami aprósággal, amire mindenki felkapja a fejét - szellemes kis ötlet, merész újítás, a tevékenységi körén túlmutató gesztus vagy rokonszenves cselekedet révén. Vissza

Tartalom

Az ember a cselekedeteiről ismerszik meg9
Elsőzó: Mi különbözteti meg a közhelyet a bölcsességtől?11
Szerkesztői előszó: Váljunk láthatóvá!13
Bevezetés: Az amerikai lila liga19
Harry Houdini csapnivaló bűvész volt27
Hogyan valljunk kudarcot?29
Krumplipucolás31
Amikor minden ingyenes33
Shecky bácsi hagyatéka: Színjáték három viccben36
A pénzkeresés művészete40
Életünk első tesztje42
Newton almája45
Ön mit képvisel?47
Hogyan keressünk pénzt fokhagymával?50
Lépjünk Reggie nyomdokaiba!52
Miért nem? Miért most?54
Időzavarban van?56
"De" vagy "És"?58
Pánikolni is tudni kell59
Döntsük le a falakat!61
Azt mondják, szélsőséges vagyok63
A figyelemfelkeltő Gertrude Bell68
Három lépéssel mások előtt70
Mr. Butt vásárlói72
Pontosan mitől félünk?74
Az egyetlen dolog, amit nem lehet letölteni76
A haranggörbe78
Jobb félni, mint szorongani80
Túl gazdag, túl sovány... túl hatékony?82
Kifelé!86
Okuljunk Pete hibájából!90
Tíz dolog, amit az okos kezdők tudnak93
Kincs a szemétben96
Az eredetiség eredete98
Mit tanulhatnak az üzletemberek a táncosoktól?100
Mindenkinek szüksége van tetőre103
Honnan származnak az ötletek?105
A következő Da Vinci-kód?112
Ki az az Arthur Rubin?114
Ron Johnson nem zseni... de naponta felvesz egy zsenit116
Kétféle vállalat118
Gyors és olcsó kezdés121
Steven Savage nem kreatívabb nálunk123
A kompromisszum buktatói125
A gagyi ötletek hatalma128
Forduljunk kifelé és befelé!133
Mester és tanítványa137
Le a kapuőrökkel!139
Az egyediség útján142
Figyelemfelkeltő nosztalgia145
A kis lépések hatalma147
Kicsi Max merész húzása153
Vannak dolgok, amiket nem lehet egy az egyben lefordítani156
unalmas159
Az élet (és minden más) három törvénye161
Chevy Chase és Bill Murray163
Ez nemcsak újabb iPod sztori165
A zsonglőrködés titka169
Óvatos, rossz döntések171
Bob Haris harisnyanadrágban173
Odafigyelés!176
A gravitáció ellenében178
Mit is mérünk?183
A pokol angyalai a fedélzeten185
Ültessünk köveket!187
Nagy cég - nagy ötlet?189
A játék191
1.0-ás verzió193
Dávid (és Góliát)195
Ágyból vett ötletek196
Miért kérdem, hogy miért?197
Téma: az időjárás199
Garanciák nélkül202
A különbségek periódusos táblája204
Vigyázz, kész...205
Most mi legyen?208
A szerzőkről: a 33-ak csoportja209
Köszönetnyilvánítás214
Név- és tárgymutató215
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem