Előszó
Részlet:
"Több, mint 20 éves repülős pályafutással már nagyon sokféle repülőgéppel lehet "közelebbről" megismerkedni...
- Igen. Eddig repült vitorlázó tipusaim: Pilis, Cinke, E-31: Esztergom,...
Tovább
Előszó
Részlet:
"Több, mint 20 éves repülős pályafutással már nagyon sokféle repülőgéppel lehet "közelebbről" megismerkedni...
- Igen. Eddig repült vitorlázó tipusaim: Pilis, Cinke, E-31: Esztergom, Mucha, Futár, Cimbora, Június - 18, Gólé, Fóka, Cobra, Cirrus, Pirát, stb. Jantár, Jantár 2B.
A motoros gépekből (zömével még élő típusok) a következőkre van jogosításom: Z - 226 Tréner, Z - 526 F, Z - 37 Cmelak, Z - 142, PO - 2, PZL 101 Gawron, PZL 104 Wilga, AN - 2, M - 18 Dromedar, KA - 26 Kamov.
Egy rövid repülős életút:
- Nagyon röviden és tényszerűen: 1964-ben kezdtem el vitorlázni, 1968-ig. 68-től 72-ig már a motoros kiképzésen is túljutva mindkettőt űztem, 72-től 74-ig katonaság, 74-től 83-ig csak motoros repülés, 83-tól ismét mindkettő."
Vissza