1.062.486

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Menedzsment a kultúrában

Esettanulmányok

Szerző
Szerkesztő
Tatabánya
Kiadó: Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Kiadás helye: Tatabánya
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 371 oldal
Sorozatcím: Modern Üzleti Tudományok Főiskolája
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-8445-22-x
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A rendezvények országa vagyunk - így is szoktuk jellemezni magunkat. Valóban: évente több ezer előre megtervezett célú és forgatókönyvű esemény; családi ünnepek, kongresszusok, fesztiválok,... Tovább

Előszó

A rendezvények országa vagyunk - így is szoktuk jellemezni magunkat. Valóban: évente több ezer előre megtervezett célú és forgatókönyvű esemény; családi ünnepek, kongresszusok, fesztiválok, termékbemutatók, sajtótájékoztatók, karneválok, kiállítások, vásárok szervezői és élvezői lehetünk. Országos összességében több millió résztvevő; több száz szervező cég; több tízezer rendező munkatárs, alvállalkozó, bedolgozó jellemzi e tematikai, műfaji sokszínűséget. Nem csak a szabadidőnknek, hanem a családi, munkahelyi, társadalmi létünknek is meghatározóan fontos részévé váltak a rendezvények, s egyre többen foglalkozásszerűen is kapcsolódunk az életünket átszövő korjelenséghez.
Ma már a népművelők, művelődésszervezők, felnőttképzési menedzserek, animátorok hivatalos rendezvényszervezői munkáján túl ilyen feladatokat a főhatóságok, önkormányzatok, intézmények, vállalkozások, egyházak, non-profit szervezetek számos munkatársa is végez. Ezt a tényt ismerte fel a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája és a Budapesti Tagozatán elindította a kulturális vállalkozásszervező másoddiplomás képzést. Az oktatást támogatja Hollandia Külügyminisztériuma, a MATRA program keretében. A képzés lényege a gyakorlati kulturális menedzseri ismeretek, ezen belül a rendezvényszervezési módszerek átadása. Holland segítséggel, egyedülállóan a hazai felsőoktatásban, kizárólag erre a kurzusra készített hat magyar, hat holland és négy más EU-országból származó, összesen tizenhat rendezvényi esettanulmány kivételes lehetőséget ad a gyakorlati tapasztalatok megismerésére. Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ 3
AJÁNLÁS 5
TARTALOMJEGYZÉK 7
Magyar esettanulmányok
SZEGEDI SZABADTÉRI JÁTÉKOK 9
SZIGET FESZTIVÁL 29
MAGYAR MEZŐGAZDASÁGI MÚZEUM 45
MÚZSÁK NYARA 59
BUDAPESTI TAVASZI FESZTIVÁL 73
MAGYAR KÓDEX 93
Európai Uniós esettanulmányok
ROSKILDE FESTIVAL 101
GOTEBORG FILM FESTIVAL 115
EDINBOURGH FRINGE FESTIVAL 123
BREGENZ FESTIVAL 131
Hollandiai esettanulmányok
EARLY MUSIC FESTIVAL 145
ZUIDERZEE- MUSEUM 163
HUIS AAN DE WERF 171
OEROL FESTIVAL 181
PARKPOP FESTIVAL 187
ROTTERDAM FILM FESTIVAL 195
Elméleti tanulmányok
Dr. Kandikó József: Marketing a Kultúrában 205
DR. BÍRÓ PÉTER: KULTÚRA ÉS SZPONZORÁLÁS 225
DR. PÓCSIK ILONA: A MÉDIA ÉS A KULTÚRA KAPCSOLATA 241
SZŰCS ISTVÁN: PROJEKTMENEDZSMENT A KULTURÁLIS MENEDZSEREK
SZOLGÁLATÁBAN 263
DR. SERES ZSUZSANNA: SZEMÉLYÜGYI MENEDZSMENT 285
DR. SZILÁGYI ZOLTÁN: PUBLIC RELATIONS A KULTÚRÁBAN 307
DR. RAPP ZOLTÁN: KULTÚRA ÉS FINANSZÍROZÁS A WEBRŐL NÉZVE 335
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem