1.067.209

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az áruvilág kicsi királyai

Gyerekek a reklámok világában

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 207 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek-Piac és Elemzés
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 16 cm
ISBN: 963-7910-75-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér fotót és illusztrációt tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A gyerekek és a fiatalok óriási vásárlóerőt képviselnek, és a legérdekesebb célpiacok egyikének számítanak. Ők a jövő fogyasztói, márkahűségük kisgyermekkoruktól formálódik. Éppen ezért a gyerekeknek szóló reklámok kezelése nemcsak a szülőknek, hanem a marketingszakembereknek is nagy kihívást jelent.
Melissa Müller e kettős igény kielégítésére törekszik: bár könyve inkább a szülők szemszögéből elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, valamint a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását, észrevételeit és megállapításait a reklámszakemberek sem hagyhatják figyelmen kívül. Müller konkrét tanácsokat ad, abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, e tanácsok azonban a marketingszakma képviselőinek munkáját is segítik. Bár a szerző főleg tévéreklámokkal foglalkozik, kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációjának jellemzőit, feltárja a reklámoknak a gyermekekre gyakorolt hatását,... Tovább

Fülszöveg

A gyerekek és a fiatalok óriási vásárlóerőt képviselnek, és a legérdekesebb célpiacok egyikének számítanak. Ők a jövő fogyasztói, márkahűségük kisgyermekkoruktól formálódik. Éppen ezért a gyerekeknek szóló reklámok kezelése nemcsak a szülőknek, hanem a marketingszakembereknek is nagy kihívást jelent.
Melissa Müller e kettős igény kielégítésére törekszik: bár könyve inkább a szülők szemszögéből elemzi a reklámstratégiák pszichológiai és érzelmi hátterét, valamint a reklámok világát és a gyerekekre gyakorolt hatását, észrevételeit és megállapításait a reklámszakemberek sem hagyhatják figyelmen kívül. Müller konkrét tanácsokat ad, abban, miként reagáljon a szülő és a nevelő a gyermek növekvő igényeire, e tanácsok azonban a marketingszakma képviselőinek munkáját is segítik. Bár a szerző főleg tévéreklámokkal foglalkozik, kitér az egyéb reklámhordozók hatására is. Igyekszik bemutatni a mai gyermekek generációjának jellemzőit, feltárja a reklámoknak a gyermekekre gyakorolt hatását, illetve szót ejt a reklám várható jövőjéről.
Vásárlási szokások, a fogyasztói szokásokat befolyásoló tömegkommunikációs eszközök és a reklám viszonya, a reklámok nyelvi kérdései, a fogyasztásra épülő piacgazdaság egymással szoros összefüggésben lévő elemei, a gyerekek mint közvetlen és közvetett fogyasztók, illetve vásárlási tanácsadók - csupán néhány érdekes témakör a könyvben tárgyalt átfogó anyagból, amely a szülők/nevelők és a marketingszakemberek figyelmét sem kerülheti el. Mindenki közös érdeke ugyanis, hogy a felnövekvő fogyasztónemzedék megtanulja befogadni és hasznosítani, azaz a helyükön kezelni a reklámokat.
Melissa Müller 1967-ben született Bécsben, az ottani közgazdaságtudományi egyetemen szerzett diplomát. 1988 óta a Cash-Flow és a !Forbes folyóiratok gazdasági rovatának szerkesztője, valamint a Focus hírmagazin munkatársa. Jelenleg Münchenben és Bécsben él. Vissza

Tartalom

Előszó9
Kik is a mi gyerekeink?15
A reklám világának hatása a gyermekekre27
A reklámszakma stratégiái és trükkjei45
A bűnbak televízió és a lopakodó ármány63
Gyermekeink, a reklámipar szócsövei95
Világ fogyasztói, egyesüljetek!101
A reklám az adósok új nemzedékét neveli?117
A reklámszakma kezére játszó körülmények125
A reklám jövője139
Ha a gyerekek reklámot néznek... (1. melléklet)159
A szabályozott reklám (2. melléklet)164
Példák más országok reklámelőírásaiból (3. melléklet)168
Jegyzetek170
Ragó Anett - Lukács Ágnes: A magyarországi gyerekközönségi vizsgálatai (Utószó a magyar kiadáshoz)177

Melissa Müller

Melissa Müller műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Melissa Müller könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem