1.056.263

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Meglátni, megcsodálni, megalkotni

Vizuális nevelési program 1-2. osztály számára

Szerző
Lektor

Kiadó: Vizuális Pedagógiai Műhely
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 47 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 19 cm
ISBN: 963-02-7108-7
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
"Kedves Olvasóink!
Kedves Kollégák!
A tanuló-tanár közös élménye, a felszabadult tanórák jókedvű hangulata sugárzik a bemutatott alkotásokból; a gyermekei tehetség sokfélesége... Tovább

Előszó

Részlet:
"Kedves Olvasóink!
Kedves Kollégák!
A tanuló-tanár közös élménye, a felszabadult tanórák jókedvű hangulata sugárzik a bemutatott alkotásokból; a gyermekei tehetség sokfélesége mutatkozik meg a szövés, formázás, festés lehetőségeinek gazdagságában.
A gyermekek sikerei adták a bátorságot ahhoz, hogy kilépjünk a megszabott keretek közül: egyéni elképzelésüket szabadon engedjük, nevelői szerepünket átértékeljük, és együttes munkával - játékkal - alkotással hozzuk felszínre a bennünk rejlő lehetőségeket." Vissza

Fülszöveg

A győri Vizuális Pedagógiai Műhely tagjai évek óta vizsgálják, elemzik rajz-tanterv megvalósulásának, helyi adaptálásnak lehetőségeit. Munkájuk fontos részét képezi a kiállítások, munkabemutatók rendszere, amely az eredmények elemzését, értékelését s egyben a szakmai továbbképzést is szolgálja. Az összegyűlt dokumentumok, tapasztalatok felhasználásával több füzetből álló módszertani kiadványsorozatot indítanak. Ennek első kötetét tartja kezében a kedves olvasó.
A sorozat az általános iskola első osztályától a gimnáziumig tartó rajztanítási folyamatnak egyfajta kipróbált lehetőségét mutatja be, elsősorban a tananyagot képező vizuális problémák értelmezéséhez nyújtva segítséget a rajzot tanító kollégáknak. Szándékuk szerint végigvezetnek egy megtervezett rajzpedagógiai folyamaton, amelyben a "száraz" tananyagot nagyobb témakörökbe ágyazottan, játékosan a gyermeki fantáziára, megfigyelésre, képi emlékezetre támaszkodó, alkotó-alakító cselekvést biztosító feladatokban dolgozzák fel a... Tovább

Fülszöveg

A győri Vizuális Pedagógiai Műhely tagjai évek óta vizsgálják, elemzik rajz-tanterv megvalósulásának, helyi adaptálásnak lehetőségeit. Munkájuk fontos részét képezi a kiállítások, munkabemutatók rendszere, amely az eredmények elemzését, értékelését s egyben a szakmai továbbképzést is szolgálja. Az összegyűlt dokumentumok, tapasztalatok felhasználásával több füzetből álló módszertani kiadványsorozatot indítanak. Ennek első kötetét tartja kezében a kedves olvasó.
A sorozat az általános iskola első osztályától a gimnáziumig tartó rajztanítási folyamatnak egyfajta kipróbált lehetőségét mutatja be, elsősorban a tananyagot képező vizuális problémák értelmezéséhez nyújtva segítséget a rajzot tanító kollégáknak. Szándékuk szerint végigvezetnek egy megtervezett rajzpedagógiai folyamaton, amelyben a "száraz" tananyagot nagyobb témakörökbe ágyazottan, játékosan a gyermeki fantáziára, megfigyelésre, képi emlékezetre támaszkodó, alkotó-alakító cselekvést biztosító feladatokban dolgozzák fel a tanulók.
Ajánljuk ezt a kiadványt mindeninek, aki a rajz tantárgyat tanítja, mert alkalmat ad a saját eredmények összevetésére, kételyeket támaszt vagy megerősítést ad, megismertet egy másfajta gondolkodásmóddal, módszerrel - így inspirálhatja a szakmai megújulást, önképzést. Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Meglátni, megcsodálni, megalkotni Meglátni, megcsodálni, megalkotni Meglátni, megcsodálni, megalkotni Meglátni, megcsodálni, megalkotni Meglátni, megcsodálni, megalkotni

A borító kopottas.

Állapot:
1.640 ,-Ft
8 pont kapható
Kosárba