1.060.447

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Meglátni, megcsodálni, megalkotni

Vizuális nevelési program 3-4. osztály számára

Szerző
Lektor

Kiadó: Vizuális Pedagógiai Műhely
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 48 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 19 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a műből:

Kedves Kolléga!
Minden tanító felelősségteljes szabadságot élvez a tanterv céljainak, követelményeinek ismeretében a megvalósítás minden kérdésében. Eközben rugalmasan... Tovább

Előszó

Részlet a műből:

Kedves Kolléga!
Minden tanító felelősségteljes szabadságot élvez a tanterv céljainak, követelményeinek ismeretében a megvalósítás minden kérdésében. Eközben rugalmasan alkalmazkodhat a helyi adottságokhoz, az egyes gyermekek fejlődési üteméhez.
Joggal kérdezed - lehet ehhez a munkához egyáltalán segítséget adni?
A kiadvány alkotói úgy vélik, nemcsak lehet, de kell is a segítség, mert igénylik a tanítók. Vissza

Fülszöveg

A győri Vizuális Pedagógiai Műhely tagjai évek óta vizsgálják, elemzik rajz-tanterv megvalósulásának, helyi adaptálásnak lehetőségeit. Munkájuk fontos részét képezi a kiállítások, munkabemutatók rendszere, amely az eredmények elemzését, értékelését s egyben a szakmai továbbképzést is szolgálja. Az összegyűlt dokumentumok, tapasztalatok felhasználásával több füzetből álló módszertani kiadványsorozatot indítanak. Ennek első kötetét tartja kezében a kedves olvasó.
A sorozat az általános iskola első osztályától a gimnáziumig tartó rajztanítási folyamatnak egyfajta kipróbált lehetőségét mutatja be, elsősorban a tananyagot képező vizuális problémák értelmezéséhez nyújtva segítséget a rajzot tanító kollégáknak. Szándékuk szerint végigvezetnek egy megtervezett rajzpedagógiai folyamaton, amelyben a "száraz" tananyagot nagyobb témakörökbe ágyazottan, játékosan a gyermeki fantáziára, megfigyelésre, képi emlékezetre támaszkodó, alkotó-alakító cselekvést biztosító feladatokban dolgozzák fel a... Tovább

Fülszöveg

A győri Vizuális Pedagógiai Műhely tagjai évek óta vizsgálják, elemzik rajz-tanterv megvalósulásának, helyi adaptálásnak lehetőségeit. Munkájuk fontos részét képezi a kiállítások, munkabemutatók rendszere, amely az eredmények elemzését, értékelését s egyben a szakmai továbbképzést is szolgálja. Az összegyűlt dokumentumok, tapasztalatok felhasználásával több füzetből álló módszertani kiadványsorozatot indítanak. Ennek első kötetét tartja kezében a kedves olvasó.
A sorozat az általános iskola első osztályától a gimnáziumig tartó rajztanítási folyamatnak egyfajta kipróbált lehetőségét mutatja be, elsősorban a tananyagot képező vizuális problémák értelmezéséhez nyújtva segítséget a rajzot tanító kollégáknak. Szándékuk szerint végigvezetnek egy megtervezett rajzpedagógiai folyamaton, amelyben a "száraz" tananyagot nagyobb témakörökbe ágyazottan, játékosan a gyermeki fantáziára, megfigyelésre, képi emlékezetre támaszkodó, alkotó-alakító cselekvést biztosító feladatokban dolgozzák fel a tanulók.
Ajánljuk ezt a kiadványt mindeninek, aki a rajz tantárgyat tanítja, mert alkalmat ad a saját eredmények összevetésére, kételyeket támaszt vagy megerősítést ad, megismertet egy másfajta gondolkodásmóddal, módszerrel - így inspirálhatja a szakmai megújulást, önképzést. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem