A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Az embereket nem érdekli, mit tudunk, amíg nem tudják, mennyire törődünk velük! Ahelyett, hogy naponta viaskodnánk az emberekkel, elsajátíthatjuk a képességet, hogy megszerezzük másoktól, amit szeretnénk. Nehezen hihetőnek hangzik? Pedig igaz, és Bob Burg kommunikációs szakértő a Meggyőzés mesterfokon lapjain meg is mutatja, hogyan!
Megtudhatjuk többek között:
• Hogyan teremtsünk bizalmas légkört gyorsan és eredményesen?
• Hogyan érjünk el anyagi megtakarítást kölcsönösen nyerő meggyőzési módszerekkel?
• Hogyan semlegesítsünk egy kifogást, és változtassunk egy potenciális ellenséget lelkes támogatóvá?
Tartalom
Ajánlás................................................................................................9
Előszó................................................................................................10
Bevezetés..........................................................................................13
Az ember cselekedeteit érzelmei vezérlik, nem pedig az ésszerűség ........17
Megfontoltság ................................................................................. 26
Mások érzéseinek átélése ................................................................ 28
Az emberek a saját érdekükben cselekszenek, nem a miénkben ...... 30
Az emberek azt teszik, amiről úgy gondolják, hogy elvárjuk tőlük ... 31
Udvariasság, türelem és kitartás ...................................................... 33
A motiválatlanok motiválása ............................................................ 35
A megelőlegezett köszönetnél nincs jobb biztosíték........................ 38
A jól végzett munka elismerése élethossziglani
ismételt erőfeszítésre lelkesít .......................................................... 39
Hogyan bánjunk goromba emberekkel telefonon?............................ 40
Ismertség, tetszés, bizalom ............................................................. 43
Tanácskérés..................................................................................... 44
Mások támogatásának jelentősége................................................... 44
A másik szavainak visszatükrözése.................................................. 45
Bevezetés a neurolingvisztikus programozásba ............................... 46
Az „énüzenet" .................................................................................. 48
Erőszak nélküli védekezés ............................................................... 50
Éreztessük a másikkal, hogy övé az ötlet! ........................................ 56
A hatalom átengedése ..................................................................... 57
Gyakran a gyermekek a legjobb tanítóink ........................................ 59
Engedjük, hogy a másik döntsön a sorsunkról
- valószínűleg így járunk a legjobban............................................. 61
Tárgyalás a pozitív megnyerés érdekében........................................ 63
Hogyan hárítsunk el egy ajánlatot
és szerezzünk mindazonáltal erőszak nélkül befolyást? ................... 66
Vonjuk be a problémába azt, akitől segítséget akarunk kérni! .......... 68
Hogyan fejezzük ki ellenvéleményünket,
miközben erőszak nélkül befolyást szerzünk?.................................. 70
Erőszak nélküli hosszú távú befolyásszerzés
személyre szabott köszönőkártyával................................................ 72
Nincs helye tárgyalásnak? Dehogy nincs!.......................................... 76
A kérdés tartalmánál fontosabb a kérdésfeltevés módja................... 81
A mosoly egyenlő a sikerrel ............................................................. 83
Vegyük rá az embereket, hogy többet adjanak! ................................ 87
A „Tudom, hogy amúgy is" módszer ................................................ 88
Mindig ugyanaz a technika .............................................................. 89
Kapcsolatépítés: az erőszak nélküli befolyásolás kulcsa................... 91
Tegyünk úgy, mintha minden sofőr jó ismerősünk lenne! ................ 92
Az udvariasság egyik eredménye ..................................................... 93
Udvariasság, tisztelet és burkolt fenyegetés..................................... 95
Ne taníts disznót énekelni!............................................................... 97
Előzetes mentegetőzési megközelítés.............................................. 98
Mit, kitől, hogyan? ........................................................................... 99
Az illetékes felkutatása.................................................................. 100
Hogyan zárjunk le udvariasan egy telefonbeszélgetést? ................. 102
Hogyan tegyük elviselhetővé azoknak a társaságát,
akiket nem kedvelünk?................................................................... 103
Felmagasítás.................................................................................. 103
Konfliktusmegoldás a pozitív rendezés érdekében ......................... 104
Az egyperces menedzser tudja ...................................................... 106
Miképpen fogalmazzuk meg írásos követelésünket,
hogy cselekvésre serkentsünk, és megkapjuk, amit akarunk?......... 107
Fenyegető telefonok kezelése
- és a veszély komolyságának felmérése........................................ 111
Erőszak nélküli, pozitív befolyásolás kiengeszteléssel .................... 116
Pénzmegtakarítás a pozitív ráhatás hat varázsszavával .................. 117
Ismét az udvarias, burkolt fenyegetésről........................................ 118
Megszabadulás a büntetőcédulától..................................................119
Nincs egyedül ezzel ....................................................................... 121
Lincoln tapintatosan megrovó levele .............................................. 122
Ne a különbségekre - a hasonlóságokra összpontosítsunk! .......... 124
Harmadik személyű magyarázat mások
gondolkodásmódjának megváltoztatására ..................................... 125
Vállaljuk magunkra a hibát, engedjük át az érdemet! ......................127
Ha lekezelnek vagy átnéznek rajtunk ............................................. 128
Erőszak nélküli befolyásolás az ellenlábasok
egymással szembeni kijátszásával ................................................. 130
Erőszakos befolyásolás (természetesen csak legvégső esetben) ..... 131
Kényelmetlen helyzetek hasznosítása ............................................ 133
Cselekedjünk következetesen! ....................................................... J 34
Vita vagy tárgyalás során először a másik oldalt ismertessük! ........ 135
A győzelem után maradjunk szerények! ......................................... 136
Erőszak nélküli befolyásszerzés a platinaszabállyal........................ 136
Kérjünk szépen!............................................................................. 137
Igenlő személyiség ........................................................................ 138
A soha el nem küldött levél............................................................ 139
Újra a felmagasításról .................................................................... 140
Befolyásolás késleltetett elégtétellel............................................... 142
A szócsatában nincs győztes ......................................................... 143
Veszítsd el a csatát, nyerd meg a háborút! ..................................... 144
Az alázatos panasz több eredményt szül ....................................... 144
Bánjunk mindenkivel ugyanazzal a tisztelettel! .............................. 146
önteszt.......................................................................................... 146
Idomulás és visszatükrözés ........................................................... 147
Kézenfekvő... de vajon használjuk-e? ............................................ 148
Ügyeljünk arra, hogy bókjainkat észrevegyék!................................ 148
Egy kipróbált éttermi ötlet ............................................................. 149
Rövid eszmefuttatás ...................................................................... 149
Egy gyors telefonos módszer ......................................................... 150
Jó reggelt!...................................................................................... 150
így is lehet kérdezni....................................................................... 151
Eladáskezdeményezés telefonon.................................................... 152
A tudatlanság bevallása ................................................................. 153
Egy fontos gondolat....................................................................... 1 54
Hibák beismerése .......................................................................... 154
A probléma helyett a megoldásra összpontosítsunk!...................... 155
Ha meg tudná győzni magát, hogy................................................. 1 56
Lehetséges, hogy nincs igazam...................................................... 157
Erőszak nélküli befolyásolás puszta hallgatással ............................ 157
ön sokkal jobban ért ehhez, mint én ............................................. 158
Kezdjük a bírálatot igaz és őszinte dicsérettel! .............................. 159
A hétszavas bumeráng................................................................... 159
Segítsünk, hogy örömmel tegyék meg azt, amit nem akarnak! ....... 160
Ajánlatok barátságos elhárítása ..................................................... 161
Kötelezettségvállalás nélkül nyitva hagyott ajtó ............................. 161
Vegyünk észre valamit, ami a másikat érdekli! ............................... 162
Még egy ok a mosolyra .................................................................. 162
Ismerjük célkitűzésünket, és dolgozzuk ki a megközelítés módját! 163
Ilyen árat ajánlani biztosítási kötvénnyel ér fel ............................... 164
Jó tanács a hízelgő megjegyzésekről.............................................. 165
Gazdát játsszunk, ne vendéget! ..................................................... 165
Az egyetlen kulcskérdés ................................................................ 166
Kérem a főnököt! ........................................................................... 167
Giblin igazságszéruma................................................................... 168
A tagadó igen ................................................................................ 169
A beleegyezés beoltása.................................................................. 170
Nyerjük meg a taxisofőrt! .............................................................. 170
Egy jó szó azoknak, akik nem szoktak hozzá................................. 171
Kézfogás ....................................................................................... 172
A hozzáállásról .............................................................................. 172
Újbóli bemutatkozás...................................................................... 172
Érdeklődés a másik iránt................................................................ 173
Megértés ....................................................................................... 174
Véleménykérés .............................................................................. 174
Senkit ne hozzunk zavarba azzal, hogy „leégetjük"! ....................... 176
Mit ne tegyünk az erőszak nélküli befolyásolás érdekében? ........... 177
Az erőszak nélküli befolyásolás gyerekjáték lehet.......................... 178
A serkentő kihívás ..........................................................................179
Jobb előbb adni, mint kapni ........................................................... 180
Telefonos jótékonysági felszólítások szelíd elhárítása.................... 182
Példamutatás ................................................................................. 183
A humor fontossága az erőszak nélküli befolyásszerzésben .......... 185
Ugyanúgy viselkedjünk beszállítóinkkal,
ahogy fogyasztóinkkal és megrendelőinkkel! ................................. 186
Hűvös fej a volán mögött ............................................................... 187
Erőszak nélküli befolyásolással a kulisszák mögé .......................... 188
Az erőszak nélküli, pozitív befolyásolás álma ................................ 189
Az erő nyelvezete .......................................................................... 190
Hivatkozások jegyzéke....................................................................192
Bob Burg műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bob Burg könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.