Fülszöveg
Mit tenne, ha most odalépne Önhöz egy riporter, és felkérné egy élő adásba menő tévéinterjúra - méghozzá egy szakmai előmenetelét meghatározó kérdésben? Örülne, ha garantáltan profi teljesítményt tudna nyújtani?
Michael Barratt könyvéből, akit a szakma az egyik legtapasztaltabb üzleti médiaszakemberként ismer, segítséget kaphat ehhez. Az esti tévé főműsoridejének reflektorfényében eltöltött sok-sok év tapasztalataiból merítve a szerző elárulja nekünk, hogyan tudunk maximálisan profitálni a médiamegjelenésből.
Népszerű tévé- és rádióműsorok kulisszatitkainak feltárásával egyedülálló betekintést nyerhetünk a hivatásos médiaemberek világába. Megtudhatjuk, milyen trükkökkel és technikákkal dolgoznak a nézők és hallgatók "lebilincselésén".
Legyen szó rögtönzött, élő adásban közvetített tévéinterjúról, vagy sajtóközleményről, melynek szeretnénk minél nagyobb publicitást, mindenképp érdemes megszívlelnünk a könyvben leírtakat.
Megtudhatjuk például:
- hogyan építsünk kapcsolatot a...
Tovább
Fülszöveg
Mit tenne, ha most odalépne Önhöz egy riporter, és felkérné egy élő adásba menő tévéinterjúra - méghozzá egy szakmai előmenetelét meghatározó kérdésben? Örülne, ha garantáltan profi teljesítményt tudna nyújtani?
Michael Barratt könyvéből, akit a szakma az egyik legtapasztaltabb üzleti médiaszakemberként ismer, segítséget kaphat ehhez. Az esti tévé főműsoridejének reflektorfényében eltöltött sok-sok év tapasztalataiból merítve a szerző elárulja nekünk, hogyan tudunk maximálisan profitálni a médiamegjelenésből.
Népszerű tévé- és rádióműsorok kulisszatitkainak feltárásával egyedülálló betekintést nyerhetünk a hivatásos médiaemberek világába. Megtudhatjuk, milyen trükkökkel és technikákkal dolgoznak a nézők és hallgatók "lebilincselésén".
Legyen szó rögtönzött, élő adásban közvetített tévéinterjúról, vagy sajtóközleményről, melynek szeretnénk minél nagyobb publicitást, mindenképp érdemes megszívlelnünk a könyvben leírtakat.
Megtudhatjuk például:
- hogyan építsünk kapcsolatot a média világának embereivel;
- miért kell odafigyelnünk másokra;
- hogyan "csináljuk" saját magunknak a hírverést;
- hogyan készüljünk fel, és ennek miért elengedhetetlen része a gyakorlás;
- hogyan keltsünk megfelelő benyomást az emberekben;
- hogyan kezeljük a kényes témájú interjúkat és a konfrontációt...
A szerző szilárdan hisz abban, hogy minden interjúra való felkérés - lehetőség arra, hogy növeljük ismertségünket, szakmai presztízsünket... és nem utolsó sorban, vagyonunkat. A Médiaszereplés felsőfokonból megtudhatjuk, hogyan.
Michael Barratt egy sikeres cég tulajdonosa, ahol tréningeket tartanak a médiaszereplés technikáinak begyakorlására.
Vissza