kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Seneca Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 199 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-766-609-5 |
Szubjektív bevezető - avagy kötődésem a médiához és a pedagógiához | 7 |
Előszó | 15 |
Ablak nyílott a világra | 21 |
A távolbalátás első évtizedei hazánkban | 25 |
A televízió szerepe és alkalmazásának lehetőségei | 27 |
Kihívás | 29 |
Kommunikálás televízióval | 30 |
A televízió az ismeretek forrása | 31 |
A motiváló televízió | 32 |
Tájékoztató televízió | 33 |
A szórakoztató televízió | 35 |
Médiapedagógia | 37 |
Család a televízió korában | 41 |
Nevelés a televízióval | 45 |
Televízió és az egészségre nevelés | 47 |
A televízió és az értelmi nevelés | 55 |
Az erkölcsi nevelés és a televízió | 60 |
Esztétikai nevelés televízióval | 73 |
Iskola a televízióban | 87 |
Az iskolatelevízió funkciói | 101 |
Az iskolatelevízió közoktatáspolitikai, nivelláló szerepe | 101 |
Az iskolatelevízió didaktikai funkciói | 103 |
Az iskolatelevíziós szemléltetés | 105 |
Motiválás és aktivizálás iskolatelevízióval | 108 |
Az iskolatelevízió szerepe az értelmi képességek fejlesztésében | 115 |
Nevelés iskolatelevízióval | 122 |
Iskolatelevízió a multi-média rendszerben | 125 |
A televízióval kombinált tanítási óra sajátosságai | 129 |
A pedagógus felkészülésének fontosabb fázisai | 135 |
A tanuló felkészülése a televíziós órákra | 141 |
Távoktatás és a televízió | 145 |
Tanuljunk televízióul! | 151 |
Pedagógiai, egészségügyi szempontok a műsorok nézéséhez | 157 |
A televízió formanyelvéről | 161 |
Filmélmény a moziban és a televízióban | 165 |
Vélemények a film és a televízió viszonyáról | 169 |
A kép és a hang szerepe | 171 |
A képernyő méretéből adódó esztétikai sajátosságok | 173 |
A televízió emberközpontú művészet | 175 |
A plánozásról | 179 |
Az időtartamról | 181 |
Végül: a sorozatokról | 183 |
Irodalom | 185 |