1.045.741

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Médiahasználat és olvasóvá nevelés

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Corvinus Kiadó
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 264 oldal
Sorozatcím: A hét szabad művészet könyvtára
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN: 963-9062-40-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Napjainkban sokan foglalkoznak többféle megközelítésben a média használatának, hatásainak kérdéseivel. Egyesek az olvasás válságáról, mások az olvasási szokások gyökeres átalakulásáról beszélnek.
Ez a kötet arra vállalkozik, hogy a témát a társadalomtudományokban használatos módszerekkel kutatva, empirikus vizsgálatok számszerűsíthető eredményeire támaszkodva adjon áttekintést, mutasson rá összefüggésekre és tendenciákra az általános iskolások és szüleik médiahasználatának jellemzőivel kapcsolatban.
Az Olvasás Évében különösen aktuális kérdés, hogy a médiahasználattal kapcsolatos helyzetkép ismeretében mit tehetnek az olvasás ügyét szívükön viselő pedagógusok, szülők az olvasás iránti érdeklődés felkeltése és ébren-tartása, az olvasás megszerettetése - egyszóval az új nemzedék olvasóvá nevelése érdekében.
Az olvasmányoknak fontos értékközvetítő szerepe van, alkalmasak arra, hogy segítségünkre legyenek gyermekeink, tanítványaink nevelésében. - Hogyan válogassunk az olvasnivalók... Tovább

Fülszöveg


Napjainkban sokan foglalkoznak többféle megközelítésben a média használatának, hatásainak kérdéseivel. Egyesek az olvasás válságáról, mások az olvasási szokások gyökeres átalakulásáról beszélnek.
Ez a kötet arra vállalkozik, hogy a témát a társadalomtudományokban használatos módszerekkel kutatva, empirikus vizsgálatok számszerűsíthető eredményeire támaszkodva adjon áttekintést, mutasson rá összefüggésekre és tendenciákra az általános iskolások és szüleik médiahasználatának jellemzőivel kapcsolatban.
Az Olvasás Évében különösen aktuális kérdés, hogy a médiahasználattal kapcsolatos helyzetkép ismeretében mit tehetnek az olvasás ügyét szívükön viselő pedagógusok, szülők az olvasás iránti érdeklődés felkeltése és ébren-tartása, az olvasás megszerettetése - egyszóval az új nemzedék olvasóvá nevelése érdekében.
Az olvasmányoknak fontos értékközvetítő szerepe van, alkalmasak arra, hogy segítségünkre legyenek gyermekeink, tanítványaink nevelésében. - Hogyan válogassunk az olvasnivalók között? - Hogy segítsünk fiataljainknak igényes és értékes olvasmányokat kiválasztani?
A kötet második részében ezekhez a kérdésekhez konkrét segítséget, ötleteket, javaslatokat találnak az érdeklődők.
Reményeink szerint mindazok a pedagógusok, szülők haszonnal forgatják majd a kötetet, akik tudatosan akarják segíteni a felnövekvő nemzedéket az olvasással megszerezhető tudás, kultúra, művészeti élmény megismerésében, megőrzésében és továbbadásában. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Fülöpné Erdő Mária

Fülöpné Erdő Mária műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Fülöpné Erdő Mária könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Médiahasználat és olvasóvá nevelés Médiahasználat és olvasóvá nevelés

Szép állapotú példány.

Állapot:
2.440 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba