kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Műszaki Könyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 154 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-16-2799-3 |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: MK 1320403. |
Bevezető | 11 |
Érettségi vizsgarendszerek | 13 |
Érettségi vizsgamodellek Európában | 15 |
A modellalkotás szempontsora | 15 |
Nincs záróvizsga: svéd modell | 16 |
Belső záróvizsga: német modell | 21 |
Külső, kétlépcsős tantárgyi záróvizsga: angol modell | 27 |
Külső-belső tantárgycsoportos záróvizsga: holland modell | 31 |
Írásbeli érettségi Európában | 35 |
A vizsgafeladatok készítése és értékelése | 35 |
Az írásbeli vizsgák száma és minősítése | 37 |
Az írásbeli vizsgák formája és tartalma | 40 |
Vizsgarendszerek Ázsiában | 53 |
Kína | 53 |
Hongkong | 59 |
Szingapúr | 62 |
Felvételi vizsgarendszerek | 69 |
Közös problémák - eltérő megoldások | 71 |
A felvételi szelekció elvei | 72 |
A felvételi szelekció kritériumai | 74 |
A szelekciós kritéirumok értékelése | 77 |
A mérőeszközök használatának és fejlesztésének problémái | 82 |
A felvételi alkalmassági teszt használata külföldön | 84 |
Egyesült Államok | 85 |
Svédország | 92 |
Izrael | 98 |
A felvételi teljesítményteszt használata Ázsiában | 103 |
Japán | 103 |
Kína | 106 |
A vizsgáztatás szakmai és technikai kérdései | 109 |
A standard vizsgáztatás problémapontjai | 111 |
A szóbeli vizsgák standardizálásának lehetőségei | 119 |
Komputerizált tantárgyi feladatbankok | 123 |
Elméleti problémák - szakmai, technikai követelmények | 124 |
Matematikai és természettudományi feladatbank a belső iskolai értékeléshez: Új-Zéland példája | 128 |
A külföldi tapasztalatok oktatásfejlesztési tanulságai | 134 |
A vizsgarendszer szabályozó ereje | 135 |
A vizsgarendszer átalakítását befolyásoló tényezők összefüggései | 141 |
Felhasznált és hivatkozott irodalom | 151 |