A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Matematikai kondicionáló általános iskolásoknak

Szerző

Kiadó: Győr-Moson-Sopron Megye Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Győr
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 319 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér, színes ábrákkal, fotókkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Sokat töprengtünk e könyvet bemutató gondolatok megfogalmazásának módján. Ugyanis a tanulóknak, a szülőknek, a tanároknak egyaránt szeretnénk segítséget adni. Ezért akár három előszót is írhattunk... Tovább

Előszó

Sokat töprengtünk e könyvet bemutató gondolatok megfogalmazásának módján. Ugyanis a tanulóknak, a szülőknek, a tanároknak egyaránt szeretnénk segítséget adni. Ezért akár három előszót is írhattunk volna. Végül mégis úgy döntöttünk, hogy egy változatban, de az első négy bekezdésben okvetlenül a kondicionáló tényleges használóihoz, a tanulókhoz szólva írjuk le tanácsainkat. Hiszen az érdeklődő szülő többé-kevésbé úgy gondolkodik, mint egy pedagógus, a jó pedagógus pedig mindig úgy fejezi ki magát, hogy tanítványai megértik mondanivalóját. Így reméljük könyvünk célját, használatának értelmét és módját minden érdeklődő számára félreérthetetlenül sikerül megfogalmaznunk.
Nagyon nehéz, szinte lehetetlen úgy megtanulni kerékpározni, hogy a stadion lelátóján ülve figyeljük a kerékpárversenyzőket. Hiába van a versenyzők között az Európa-bajnok, hiába kifogástalan az összes versenyző technikája. Aki meg akar tanulni kerékpározni, annak fel kell ülnie a kerékpárra. Úszni is csak vízben lehet megtanulni. A medence széléről majdnem felesleges figyelni a versenyzők úszáát, még akkor is, ha a világbajnok is köztük van. Így van ez a matematikával is. Nem elég figyelni, csinálni kell!
Meggyőződésünk, hogy a tanári magyarázat, illetve a tanulótársak megoldása meghallgatásának és megfigyelésének lényegesen kisebb jelentősége van az egyén gondolkodásának fejlődésében, az igazi tevékenységhez, az önálló feladat megoldáson alapuló tanuláshoz viszonyítva. Ezért célszerű növelni az önálló munka keretében sorra kerülő feladatmegoldások számát. Vissza

Tartalom

Előszó5
Alaki érték - helyi érték7
Folyamatok - folyamatábrák29
Halmazok35
Helymeghatározás57
Időpont - időtartam64
Kivonás82
Kombinatorika95
Legalább - legfeljebb118
Mérések134
Mértékváltások145
Összeadás164
Összefüggések - kapcsolatok felismerése178
Pénzhasználat191
Pontos adat - közelítő érték - kerekítés204
Sorozatok214
Szabályjátékok233
Szerkesztések242
A mindennapi élet táblázatainak használata261
Valószínűség276
Szemelvények egyéb témák anyagából293
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem