1.056.305

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Matematikai feladatsorozatok általános iskolásoknak 5. osztály

Szerző
Lektor
Szeged
Kiadó: Mozaik Oktatási Stúdió
Kiadás helye: Szeged
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 71 oldal
Sorozatcím: Jól felkészültem-e?
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN: 963-8057-95-x
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Tankönyvi száma: MS-2513.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A matematika tantárgy vezet annak a "nyelvnek" az ismeretéhez, amelynek segítségével olvashatjuk s természettudományokkal foglalkozó tantárgyakat is. A matematika jellegéből, felépítéséből adódóan... Tovább

Előszó

A matematika tantárgy vezet annak a "nyelvnek" az ismeretéhez, amelynek segítségével olvashatjuk s természettudományokkal foglalkozó tantárgyakat is. A matematika jellegéből, felépítéséből adódóan megbízható, tiszta fogalmakra van szükség a továbbhaladáshoz, amit már ebben az életkorban (11 évesen) is szem előtt kell tartani.
Az alapvető matematikai fogalmakkal először ismerkedő gyerek számára - a feladatmegoldó képesség fejlesztése mellett - igen lényeges, hogy megértse a fogalmak jelentését, érvényességi határait. Megfelelő módon használni tudja az ismert fogalmakat, hisz ez alapfeltétele a feladatokban történő alkalmazásnak.
A "Jól felkészültem-e?" sorozat ezen, 5. osztályosoknak készült könyve segítő kezet akar nyújtani mindazon tanulóknak, akik a tanórai ismereteiket szeretnék elmélyíteni. Szerkezete követi a jelenleg használatos tankönyvek felépítését. A feladatok egymásutánjában igyekszünk követni a fokozatosság elvét, ez a frissen feldolgozott tananyag folyamatos tudatosítását teszi lehetővé. A felvett problémák nagy része olyan, hogy segítik az órán hallottak felidézését, rendszerezését. Lehetőséget adnak arra, hogy mindenki önállóan fel tudja mérni tudásának színvonalát, esetleges hiányosságait.
Az önálló munka után ajánljuk megtekintésre a megoldás részt, amelynek az ellenőrzésen túl a fogalmak pontosításában is szerepe lehet. Mintát találhat itt a diák a feladatok lejegyzési módjára, a szerkesztések kivitelezésére.
Ha az "Ellenőrző feladatsorok" feladatait képes a tanuló megoldani, kérdéseit megválaszolni, akkor az egyben azt is jelenti, hogy tudása megbízhatóbbá, alaposabbá vált; szebben beszéli már azt a "nyelvet". A könyv minden használójának ilyen sikereket kívánunk.
Végül köszönettel tartozunk Dr. Duró Lajosné egyetemi adjunktusnak, aki minden részletre kiterjedő, lelkiismeretes lektori munkájával és nagyon hasznos javaslataival segítette a munkánkat. Vissza

Tartalom

A természetes számok 4, 30
A számrendszerek 4, 30
Szorzás, osztás, 10-zel, 100-zal, 1000-rel. Mérések 5, 32
Számegyenes, nagy sági relációk, kerekítés 6, 32
Természetes számok összeadása, kivonása 6, 34
Ellenőrző feladatok 8, 36
Természetes számok szorzása, osztása 8, 36
Ellenőrző feladatok 10, 39
Síkidomok, testek 11, 40
Ellenőrző feladatok 13, 44
Az egész számok 14, 46
Ellenőrző feladatok 16, 49
Adott tulajdonságú pontok halmaza 17, 50
Ellenőrző feladatok 18, 55
Törtek 19, 57
A törtek értelmezése, összehasonlítása 19, 57
Műveletek 21, 59
Ellenőrző feladatok 22, 61
Szögek 24, 63
Ellenőrző feladatok 25, 66
Tizedes törtek 26, 67
Származtatása, összehasonlítása, kerekítése 26, 67
Műveletek 27, 68
Ellenőrző feladatok 28, 70
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem