1.062.411

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Matematikadidaktikai tanulmányok

Szemelvénygyűjtemény a matematika tanításához/Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar/Kézirat

Szerző
Budapest
Kiadó: Tankönyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 218 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Kézirat. Fekete-fehér ábrákkal. Változatlan kiadás. Tankönyvi szám: J3-1402.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:
"A. Z. Krygowska:
E helyen nem vállalkozunk a matematikadidaktika jelenlegi helyzetének sem részletes, sem kimerítő elemzésére. Ami ma a matematikadidaktikában történik, annak... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:
"A. Z. Krygowska:
E helyen nem vállalkozunk a matematikadidaktika jelenlegi helyzetének sem részletes, sem kimerítő elemzésére. Ami ma a matematikadidaktikában történik, annak bemutatása terjedelmes, monografikus feldolgozást igényelne, ami túllépi a szerző lehetőségeit, mivel a külföldi publikációknak csak egy töredéke érhető el számára; másrészt ezen publikációk rendkívül különbözőek értékük szempontjából; végezetül, nagyon bonyolult a világon folyó matematikadidaktikai tevékenységek irányzatainak a hálózata..." Vissza

Tartalom

Z. Krygowska: A matematikadidaktika jelenkori kutatásainak főbb irányzatai és problémái 3
W. Dörfler: Az általánosítás mint centrális matematikai képesség 46
W. Peschek: Kognitív struktúrák megváltoztatása cselekvési képzetek felépítése segítségével 66
B. Lange - H. Meissner: Tanulási folyamat az aritmetikában 87
N. J. Vilenkin - Sz. K. Abajdulin - R. K. Tavartkiladze: Definíciók az iskolai matematikaoktatásban 109
G. Pietzsch: A tanárjelöltek felkészítése matematikai fogalmak tanítására 122
W. Walsch: A bizonyítás szerepe az általános matematikai képzésben 134
W. Walsch: A bizonyítási képességek fejlesztése a középső és felsőbb osztályok matematikaoktatásában 141
G. Holland: Geometriai tételek megsejtésére és bizonyítására vonatkozó oktatási stratégiák 152
M. Stein: Bizonyítások bevezetése egy gimnáziumi 7. osztályban 174
H. Besuden: Motiválás a matematikaoktatásban a problémafölvető oktatás segítségével 199
W. Walsch: Néhány gondolat a "Tevékenységkoncepció" matematikaoktatásban való alkalmazásáról 209
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem