1.067.715

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Mastering Data Mining

The Art and Science of Customer - Relationship Management

Szerző
Szerkesztő
New York
Kiadó: John Wiley & Sons, Inc.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 494 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 23 cm x 19 cm
ISBN: 0471-33123-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg

Mastering Dal In this follow-up to their successful first book, Data Mining Techniques, Michael I. A. Berry and Gordon S. Linoff offer a case study-based guide to best practices in commercial data mining. Their first book acquainted you with the new generation of data mining toois and techniques and showed you how to use them to make better business decisions. Mastering Data Mining shifts the focus from understanding data mining techniques to achieving business results, piacing particular emphasis on customer relationship management. In this book, you'll learn how to apply data mining techniques to solve practical business problems. After providing the fundamental Wiley Computer Publishing Mining principles of data mining and customer relationship management, Berry and Linoff share the lessons they have learned through a series of warts-and-all case studies drawn from their experience in a variety of industries, induding e-commerce, banking, cataloging, retailing, and... Tovább

Fülszöveg

Mastering Dal In this follow-up to their successful first book, Data Mining Techniques, Michael I. A. Berry and Gordon S. Linoff offer a case study-based guide to best practices in commercial data mining. Their first book acquainted you with the new generation of data mining toois and techniques and showed you how to use them to make better business decisions. Mastering Data Mining shifts the focus from understanding data mining techniques to achieving business results, piacing particular emphasis on customer relationship management. In this book, you'll learn how to apply data mining techniques to solve practical business problems. After providing the fundamental Wiley Computer Publishing Mining principles of data mining and customer relationship management, Berry and Linoff share the lessons they have learned through a series of warts-and-all case studies drawn from their experience in a variety of industries, induding e-commerce, banking, cataloging, retailing, and telecommunications. Through the cases, you will learn how to formulate the business problem, analyze the data, evaluate the results, and utilize this information for similar business problems in different industries. Berry and Linoff show you how to use data mining to: • Retain customer loyalty • Target the right prospects • Identify new markets for products and services • Recognize cross-selling opportunities on and off the Web Timely. Practical. Reliable. Visit our Web site at www.wih Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem