1.068.962

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingtervezés

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 429 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-05-8739-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Willíam Cohen könyve a marketingtervezés témakörének egyik kiemelkedő alkotása. A szerző ragyogóan tiszta logikával és közérthető stílusban mutatja be a marketingtervek elkészítésének folyamatát éppúgy, mint az egyes lépések tartalmi elemeit. Különösen sokat foglalkozik a piaci előrejelzések, illetve a tervezéshez felhasználható pénzügyi mutatók számításával. Utóbbi azért lényeges, mert az elmúlt évtized a pénzügyi és marketíngtervezés összefonódásának időszaka. A könyv mondanivalójának hasznosíthatóságát a mellékletben található esettanulmányok teszik teljessé. . Az Akadémiai Kiadó Marketing sorozatának e kötete jó szívvel ajánlható a témakör iránt érdeklődő hallgatóknak, a versenyszféra tervezésben érdekelt munkatársainak. Bátran kijelenthető, hogy nem fognak csalódni. Jól követhető, szakmailag korrekt, olvasmányos művet kapnak segédeszközként a mindennapi tanuláshoz és munkához.
Dr. Józsa László
tanszékvezető egyetemi tanár, Széchenyi István Egyetem
A Marketingtervezés című... Tovább

Fülszöveg


Willíam Cohen könyve a marketingtervezés témakörének egyik kiemelkedő alkotása. A szerző ragyogóan tiszta logikával és közérthető stílusban mutatja be a marketingtervek elkészítésének folyamatát éppúgy, mint az egyes lépések tartalmi elemeit. Különösen sokat foglalkozik a piaci előrejelzések, illetve a tervezéshez felhasználható pénzügyi mutatók számításával. Utóbbi azért lényeges, mert az elmúlt évtized a pénzügyi és marketíngtervezés összefonódásának időszaka. A könyv mondanivalójának hasznosíthatóságát a mellékletben található esettanulmányok teszik teljessé. . Az Akadémiai Kiadó Marketing sorozatának e kötete jó szívvel ajánlható a témakör iránt érdeklődő hallgatóknak, a versenyszféra tervezésben érdekelt munkatársainak. Bátran kijelenthető, hogy nem fognak csalódni. Jól követhető, szakmailag korrekt, olvasmányos művet kapnak segédeszközként a mindennapi tanuláshoz és munkához.
Dr. Józsa László
tanszékvezető egyetemi tanár, Széchenyi István Egyetem
A Marketingtervezés című könyv tartalmazza azokat az ismereteket, módszereket és szempontokat, amelyekre építve egy vállalkozás sikeresen megvalósítható marketingtervet alkothat. Sőt, a pénzügyi hatékonyságot tárgyalva túllép a szűken értelmezett marketingen, ezért átfogóbb üzleti terv is készíthető a segítségével. így a könyv olvasására fordított idő jó megtérüléssel kecsegtet a kis- és közepes vállalkozások tulajdonosainak és vezetőinek is, valamint a marketinggel ismerkedő diákoknak.
Horváth Krisztina vezérigazgató-helyettes, Raiffeisen Bank
www.akademiaikiado.hu Vissza
Fülszöveg Kép

William A. Cohen

William A. Cohen műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: William A. Cohen könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketingtervezés Marketingtervezés
Állapot:
4.880 ,-Ft
24 pont kapható
Kosárba