1.062.160

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingstratégia

Olvasókönyv

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: BKÁE Közgazdasági Továbbképző Intézet
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 35 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Berács József:
Kolos Krisztina: A marketing helyzete Magyarországon 1992-ben. I. rész Marketing 1993. 5-6. sz. 241-250., II. rész Marketing 1994. L. sz. 7-12. old.
Berács-Hooley-Kolos: Marketingstratégia Magyarországon: A hazai vállalatok tipológiája, Vezetéstudomány, 1995. XXVI. évf. 6. sz. 5-11. old.
Berács József: A marketing hozzájárulása a vállalati versenyképességhez BKE Vállalatgazdaságtan Tanszék, Versenyben a világgal, Z16 sz. tanulmány 1997. 41. old.
Porter M. (1993) Versenystratégia Akadémia Kiadó, Bp. 1993., 1., 2., 3., 7., 12. fejezetek
Lotus esettanulmány (fordítás)
Szegmentációs stratégiák alkalmazási lehetőségei a magyar sörpiaci recesszió idején esettanulmány Készítette: Berács József
Roóz József Balázs: Chrysler Jeep Import Hungary Kft. esettanulmány
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem