A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingmérések

50+ mutató, amelyet valamennyi vezetőnek ismernie kell

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Scolar Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 358 oldal
Sorozatcím: GfK könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-244-063-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kell. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak.
E könyvben négy vezető amerikai kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a napjainkban használatos, legtöbb információt szolgáltató marketingmutatókat. Kiemelik, mi rejlik az egyes mérőszámok mögött, melyek a különböző mérési módszerek erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére. Rávilágítanak a legfontosabb összefüggésekre, útmutatást nyújtanak a tekintetben, hogy a különböző helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, illetve azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják azt is, hogy ezeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes vagy helytelen következtetéseket vonhatunk... Tovább

Fülszöveg

A marketingszakemberek manapság egyre inkább szembesülnek azzal az elvárással, hogy módszereiket, tevékenységüket számszerűsíteni kell. Ezáltal a marketingre elköltött összegek nyomon követhetővé, eredményeik megfoghatóvá, ellenőrizhetővé válnak.
E könyvben négy vezető amerikai kutató és tanácsadó módszeresen bemutatja a napjainkban használatos, legtöbb információt szolgáltató marketingmutatókat. Kiemelik, mi rejlik az egyes mérőszámok mögött, melyek a különböző mérési módszerek erősségei és gyenge pontjai. Elmagyarázzák, pontosan hogyan használhatjuk ezeket mélyebb ismeretek megszerzésére. Rávilágítanak a legfontosabb összefüggésekre, útmutatást nyújtanak a tekintetben, hogy a különböző helyzetekben mely mutatókat érdemes használni, illetve azok milyen kiindulási adatokat, információkat igényelnek. Természetesen segítenek értelmezni a kapott eredményeket, és bemutatják azt is, hogy ezeket különböző megvilágításba helyezve milyen helyes vagy helytelen következtetéseket vonhatunk le.
A Marketingmérések a marketingmutatók és -mérőszámok ismertetésével, példák segítségével gyorsan és egyszerűen tanítja meg a marketing legmodernebb mérési módszereit.
- Ismerteti a részesedés mérésének módszereit
- Minden eddiginél jobban elmagyarázza a jövedelmezőség lényegét
- Beavat a reklámozási és promóciós mutatók rejtelmeibe
- A marketinget összekapcsolja a vállalati szintű pénzügyi mutatókkal
50+ mutató, amelyet valamennyi vezetőnek ismernie kell
Legyen egy kis cég tulajdonosa, egy ötvenfős középvállalat vezetője vagy akár egy nagyvállalat reklámigazgatója - a Marketingmérések című könyvből mindenki hasznos gazdasági információkhoz juthat, s választ találhat a legfontosabb kérdésekre:
- Miként adhat el többet?
- Cége hogyan növekedhet?
- Hogyan juthat a konkurencia megfigyelésével értékes adatokhoz?
- Megtérülnek-e a marketingre fordított forintok?
A legújabb elméleti ismereteken túl minden fejezet gyakorlati példákat is tartalmaz, amelyek megkönnyítik az elmélet elsajátítását.
"A mérés elengedhetetlen minden egészséges üzlethez. A Marketingmérések című könyv alapvető módszereket és technikákat emel ki a gazdasági mérések tengeréből - a fogyasztóktól az eladókon át a folyamatosan változó médiavilágig. Ezt el kell olvasni minden cégvezetőnek, aki gazdasági növekedése érdekében optimalizálni szeretné üzleti tevékenységének és eredményeinek mérési módszereit."
Kimberley B. Dedeker, alelnök, Procter & Gamble
"Miért olvassuk el a Marketingméréseket? Azért, mert a jobb mérések jobb döntésekhez vezetnek, ami sikeresebb üzletmenetet eredményez. Ez a könyv nagyban segít a marketingszakembereknek és minden cégvezetőnek megérteni, mikor melyik mérési módszert és hogyan használja."
Erv Shames, szakértő, Kraft Foods
"A Marketingmérések kiválóan összegzi azokat a mérési módszereket, amelyeket fontos megismerni, ezzel hozzájárul ahhoz, hogy vállalkozását sikeresen kormányozhassa."
Dr. Hans-Willi Schroiff, alelnök, Henkel
"A mérés üzletágunk sarkalatos pontja. Ami mérhető, az számít, épp ezért kulcsfontosságú a megfelelő mérési módszerek kiválasztása. A Marketingmérések remekül összegzi, hogy mit és hogyan mérjenek a mai marketingszakemberek."
Glenn Renwick, alelnök, Progressivel Corporation Vissza

Tartalom

Köszönetnyilvánítás
A szerzőkről
Előszó
Bevezetés1
A "szív, az ész és a piac" viszonya11
Árrések és profitok45
Termék- és portfóliómenedzsment89
Fogyasztói jövedelmezőség129
Értékesítők és csatornamenedzsment157
Árképzési stratégia195
Piacbefolyásolás239
Reklámeszköz- és webmutatók263
Marketing és pénzügyek305
A marketingmutatók átvilágítása323
Bibliográfia335
Végjegyzetek339
Index345
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem