1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingmenedzsment

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Akadémiai Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 985 oldal
Sorozatcím: Marketing szakkönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-05-8345-3
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Nehéz és egyszerű feladat egyszerre olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhítattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt. Nehéz, mert alig él a világban olyan, legalább középfokú végzettségű, vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe. Egyszerű, mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható márkamenedzsment professzorát hívta meg saját "örökifjú" munkájának gazdagításában való közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani.
"Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk.... Tovább

Fülszöveg

Nehéz és egyszerű feladat egyszerre olyan munkához ajánlást írni, amelyet figyelemfelhívás nélkül is áhítattal vesz kézbe minden marketingben jártas és kezdő egyaránt. Nehéz, mert alig él a világban olyan, legalább középfokú végzettségű, vállalkozásban, oktatásban vagy kutatásban dolgozó, marketingről valamilyen formában hallott szakember, akinek a Philip Kotler név hallatán nem a Marketingmenedzsment végtelenül tisztelt szerzője jutna eszébe. Egyszerű, mert a 12. kiadás még azzal a meglepetéssel is szolgál, hogy Philip Kotler, minden igazi tudóshoz méltóan, engedve az új kihívásoknak a szakma fiatalabb, de már most híresnek mondható márkamenedzsment professzorát hívta meg saját "örökifjú" munkájának gazdagításában való közreműködésre, és őszinte szavakkal igyekszik társszerzőjét az olvasó figyelmébe ajánlani.
"Alig várom, hogy bemutathassam társszerzőmet Kevin Lane Kellert, akinek fáradhatatlan munkájával meggyőződésem szerint az eddigi legjobb kiadást sikerült elkészítenünk. Reméljük, annyira élvezik majd olvasását, amennyire mi élveztük megírását, és alapvető, meghatározó forrásává válik tanulmányaiknak és karrierépítésüknek egyaránt."
E kötetben megtaláljuk tehát a marketingmenedzsment elévülhetetlen és örökifjú diszciplínáit: a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az internet, a boltnélküli kereskedelem legújabb hajtását, az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel, emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve. "A Kotler", ahogyan a marketinget tanulók, oktatók és felhasználók hívják, rövidesen "a Kotler-Keller" márkanévvé válik, nem halványítva el "a Kotler" alapmárka jelentését. A könyv segítségével jobban eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében, új gondolkodásmódot, magatartást tanulhatunk, és egyszerűbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban, vagyis mindenütt, ahol döntéseket kell hozni, gyakran bizonytalan körülmények között.

Prof. Dr. Hoffmann Istvánné Vissza

Tartalom

Előszó
A marketingmenedzsment értelmezése36
A marketing definíciója a XXI. században37
Marketingstratégiák és -tervek kidolgozása75
A marketinginformációk elemzése120
Információgyűjtés és a környezet vizsgálata121
Marketingkutatás és a kereslet előrejelzése157
Kapcsolatépítés a vevőkkel202
Vevőérték, elégedettség és hűség203
Fogyasztói piacok elemzése245
A szervezeti piacok elemzése289
Piaci szegmentumok és célpiacok325
Erős márkák építése366
A márkaérték kialakítása367
A márka pozicionálása411
Versenyelemzés451
Piaci ajánlatok megformálása486
A termékstratégia meghatározása487
Szolgáltatások tervezése és menedzselése525
Árstratégiák és árprogramok kidolgozása565
Értékközvetítés608
Értékhálók és csatornák tervezése és irányítása609
A kiskereskedelem, a nagykereskedelem és a piaci logisztika menedzselése653
Értékkommunikáció692
Az integrált marketingkommunikáció tervezése és irányítása693
A tömegkommunikáció menedzselése: reklámozás, vásárlásösztönzés, események és public relations739
Személyes kommunikáció: direkt marketing és személyes eladás785
A hosszú távú sikeres növekedés eszközei824
Új piaci ajánlatok bevezetése825
Kilépés a globális piacokra869
A holisztikus marketingszervezet irányítása905
Glosszárium951
Képek jegyzéke961
Index963
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem