1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkutatás

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 904 oldal
Sorozatcím: Közgazdasági és jogi kiadványok
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 19 cm
ISBN: 963-224-647-0
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. További kapcsolódó személyek a műben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


A könyv jó, átfogó, alapos. Sok, kutatásból vett példával olvasmányos áttekintését adja a piackutatásban használt legalapvetőbb módszereknek. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók, mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az első, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom a kézikönyvtárba mindazoknak a szakembereknek, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több hazai piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.
Dr. Lengyel Emőke, ügyvezető igazgató, Taylor Nelson Sofres Modus Kft.
A gazdaságelméleti... Tovább

Fülszöveg


A könyv jó, átfogó, alapos. Sok, kutatásból vett példával olvasmányos áttekintését adja a piackutatásban használt legalapvetőbb módszereknek. A különböző módszerek felhasználhatóságának, előnyeinek, hátrányainak leírásával megteremti azt a közös platformot, amire mind a piackutatással hivatásszerűen foglalkozók, mind az azokat felhasználók támaszkodhatnak. így közös „módszertani nyelvet" beszélve könnyebben koncentrálhatunk magukra a kutatási eredményekre és azoknak a marketingmunkában való felhasználására, ami a piackutatás legfontosabb célja. A könyvet mind az első, mind a másoddiplomás képzésben jól felhasználhatónak tartom, és javaslom a kézikönyvtárba mindazoknak a szakembereknek, akik piackutatással foglalkoznak vagy piackutatási eredmények felhasználói. Remélem, ez a könyv is elősegíti, hogy minél több hazai piackutatási projekt támogassa a magyar piacon végzett marketingmunkát.
Dr. Lengyel Emőke, ügyvezető igazgató, Taylor Nelson Sofres Modus Kft.
A gazdaságelméleti megállapítások gyakorlati ellenőrzésének és alkalmazásának egyre inkább a milliónyi üzleti tranzakció számbavételére kell épülnie. A piacgazdaságba való visszatérés a magyar gazdaságban is megköveteli, hogy a piac jelenségeit módszertani igényességgel kutassuk. Naresh Malhotra könyve példaértékű, mert a mindennapi marketing releváns problémáira korszerű matematikaistatisztikai módszerek felhasználásával ad válaszokat. Világos, egyértelmű fogalomrendszere alapján a könyv alkalmas arra, hogy a nem marketing területen dolgozó szakemberek számára is kézikönyvként szolgáljon.
Zalai Ernő, akadémikus, tanszékvezető egyetemi tanár Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Naresh K. Malhotra

Naresh K. Malhotra műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Naresh K. Malhotra könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem