1.066.319

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketingkommunikáció

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 342 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-221-677-6
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Előszó9
Társadalmi kommunikáció - marketingkommunikáció11
A kommunikáció lényege11
A tömegkommunikáció főbb jellemzői13
A társadalmi kommunikáció rendszere16
A társadalmi kommunikáció alrendszerei22
Marketingkommunikáció a társadalmi kommunikáció rendszerében24
A marketingkommunikáció rendszere26
Kommunikációs tevékenység a gazdasági szférában26
A gazdasági és a politikai szféra kommunikációs tevékenysége26
Marketing és marketingkommunikáció28
A marketingkommunikáció az újratermelés folyamatában29
A marketingkommunikáció és a vállalati funkciók kapcsolata31
A marketingkommunikáció eszközrendszere34
A reklám mint a marketingkommunikáció sajátos eleme39
A reklám kialakulása, fejlődését meghatározó és befolyásoló tényezők40
Az árutermelés fejlődése és a reklám41
A technikai haladás (anyagi termelőerők fejlődése) és a reklám42
Az emberi termelőerő hatása a reklámra42
A reklám fejlődése, cél- és eszközrendszere, közgazdasági helye és szerepe43
A reklám főbb jellemzői szocialista viszonyok között47
A reklám vállalati funkciói50
Igénykeltő és szükségletet befolyásoló funkció50
A reklám piacteremtő funkciója, az új termékek megismertetése51
Piacstabilizáció és piacbővítő funkció52
A termelési eszközök és a beruházási javak reklámozásának sajátosságai53
A termelőeszköz-piac résztvevői és főbb jellemzői54
A termelési eszközök reklámozásának specifikumai56
A felhasználásra kerülő reklámeszközök specifikumai58
Az információforrások preferenciaskálája a beszerzési döntések függvényében59
A termelőeszközök reklámjának egyéb sajátosságai62
A reklámeszközök és a reklámhordozók főbb jellemzői64
A vállalati reklámmunka főbb jellemzői és fejlesztésének célszerű irányai67
A vállalati reklámcélok változásai, tendenciái68
A reklámköltségek alakulásának főbb tendenciái73
A reklámköltség eszközönkénti megoszlása és a reklám befogadójának preferenciaskálája77
A fogyasztóknak és a felhasználóknak a reklám információtartalmához kapcsolódó igényei81
A reklám információtartalmához kapcsolódó fogyasztói igények81
A műszaki-gazdasági szakemberek információigénye83
A fogyasztók és felhasználók reklám iránti bizalmának erőssége85
A fogyasztó reklám iránti bizalmának erőssége86
A műszaki-gazdasági szakemberek (felhasználók) reklám iránti bizalmának erőssége89
A reklám hatása a fogyasztókra és a műszaki-gazdasági szakemberekre91
A fogyasztói befolyásolás lehetősége és mértéke91
A termelőeszközöket és anyagokat vásárlók reklámmal való befolyásolhatóságának mértéke97
Összefoglaló102
A public relations szocialista viszonyok között105
A PR-tevékenység a magyar vállalatok gyakorlatában105
A kapcsolatszervezés (PR) fogalma és lényeges jegyei107
A kapcsolatszervezés helye és szerepe a szocialista vállalatokban110
A kapcsolatszervezés irányai és eszközei112
A PR-tevékenység főbb jellemzői a magyar vállalatok gyakorlatában117
A magyar fogyasztók PR-információk iránti igényének néhány jellemző vonása119
A vállalati belső PR elvi és gyakorlati kérdései123
A vállalat eredményes gazdálkodása és a belső PR123
A vállalati dolgozók véleménye a vállalati belső PR-ról néhány vállalati kutatás tükrében125
A belső kapcsolatszervezés eszközei130
A kapcsolatszervezés végzésének folyamata, munkafázisai és ismétlődése137
A PR-tevékenység szervezése140
Személyes eladás, személyes meggyőzés, élőszó144
A személyes meggyőzés lényege144
A személyes eladás szerepe a kiskereskedelemben146
A személyes eladás szerepe a nagykereskedelem területén147
Az üzletkötő szerepe a termelőeszközök piacán147
Az üzletkötő szerepe a külkereskedelemben149
Az image és az egyedi vállalati arculat mint a marketingkommunikáció célja és eredménye151
Az image lényege, fajtái és összefüggései152
Az image fogalmának kialakulása, főbb jellemzői152
A vállalatkép jellemzői és összetevői154
A védjegykép mint termékimage158
A vállalatkép és a védjegy kapcsolata159
Az egyedi - egységes - vállalati arculat lényege, főbb jellemzői161
Az egyedi vállalati arculat lényege161
Az egyedi vállalati arculat funkciói, összetevői és a vállalat vizuális rendszere163
Médiaanalízis - a főbb reklámeszközök hatásmechanizmusa166
A tv-reklám hatásmechanizmusa168
A rádióreklám szerepe a fogyasztók, a felhasználók befolyásolásában175
Az időszaki és a szaksajtó hatásmechanizmusa180
A filmreklám191
A plakát192
A kirakat hatásmechanizmusa194
A reklámnyomtatvány, prospektus, katalógus stb. Direct mail (reklámlevél)196
Kiállítás, vásár199
Árubemutató203
A védjegy hatékonysága a fogyasztási cikkek és a termelőeszközök piacán204
A védjegy bevezetésének kommunikációs eszközei a termelőeszközök piacán213
A védjegy iránti bizalom komponensei a termelőeszközök piacán218
A védjegy fogyasztási cikkek és a termelőeszközök piacán betöltött szerepének főbb tanulságai221
Élőszó-propaganda (interperszonális kommunikáció), személyes tapasztalatok, kapcsolatok223
A főbb reklámeszközök relatív hatékonyságának mutatói a fogyasztási cikkek és a termelési eszközök piacán225
Az összesített eszközrangsor a fogyasztási cikkek piacán225
Az összesített eszközrangsor a termelőeszközök piacán228
Összefoglaló230
A marketingkommunikáció stratégiája és taktikája. A vállalati kommunikáció tervezése233
A kommunikációs tevékenység stratégiájának lényege és tartalma236
A kommunikációstratégia fogalma236
A kommunikációstratégia elemei, szerkezete240
A kommunikációstratégia tartalmi köre242
A marketingkommunikáció taktikája és elemei242
A kommunikációs taktika fogalma242
A kommunikációs taktika elemei és átfogó tartalma243
A kommunikációs taktika fajtái244
Operatív tervek a marketingkommunikációban245
Az akcióterv (vagy operatív terv) fogalma245
Az akciótervek elemei és tartalmuk246
Tervkészítés a marketingkommunikációban (Módszerbeli elvek és eljárások)248
A kommunikációtervezés alapja: a piaci analízis248
A kommunikációstratégia kidolgozása249
A kommunikációs taktika kidolgozásának fázisai251
Az akcióterv kidolgozása253
A kommunikációs akció előkészítési szakasza253
Az akció kivitelezése, lebonyolítása276
A corporate identity megfogalmazása és megvalósítása277
A corporate identity célkitűzésének és koncepciójának kialakítása278
A CI elemeinek kidolgozása - eszköztervezés281
A marketingkommunikáció hatás-, eredmény- és hatékonyságvizsgálatának elmélete és módszertana285
A marketingkommunikáció kutatásának alapkategóriái286
A reklámhatás lényege289
A reklámeredmény értelmezése290
A relámhatékonyság tartalma291
A marketingkommunikáció kutatásának területei és fajtái293
A marketingkommunikáció-kutatás módszertana296
Irodalom301
Melléklet307

Sándor Imre

Sándor Imre műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Sándor Imre könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketingkommunikáció Marketingkommunikáció Marketingkommunikáció Marketingkommunikáció

A borító enyhén kopottas, rajta karcolásnyom látható, a lapélek foltosak.

Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
19 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Marketingkommunikáció Marketingkommunikáció

Könyvtári könyv volt. A borító foltos.

Állapot: Közepes
2.480 Ft
1.980 ,-Ft 20
30 pont kapható
Kosárba