1.067.104

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing tételek

Marketing- és reklámügyintéző hallgatóknak

Szerző
Veszprém
Kiadó: Oktker-Nodus Kiadó Kft.
Kiadás helye: Veszprém
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 139 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-441-356-0
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
" Határozza meg a marketing lényegét vállalati környezetben! Ismertesse a marketing kialakulásában szerepet játszó fontosabb társadalmi és gazdasági folyamatokat!
A marketing:... Tovább

Előszó

Részlet:
" Határozza meg a marketing lényegét vállalati környezetben! Ismertesse a marketing kialakulásában szerepet játszó fontosabb társadalmi és gazdasági folyamatokat!
A marketing: emberközpontú, lényegre törő az embert megismerni, befolyásolni, cselekvési és döntési motívumait feltárni akaró elmélet és gyakorlat. Része a közgazdaságtannak és szoros kapcsolatban áll más tudományágakkal is, mint pl.: a szociológia, politológia, pszichológia, statisztika, jog stb. A marketing mozgatórugója vállalati környezetben és azon túl is az igény a kereslet és kínálat, illetve a szükséglet.
A marketing eszközrendszeréből eredően képes befolyásolni a kereslet- igényszükséglet hármasának mindegyik tagját. Ha kell, szükségletet indukál és generál, felerősíti azt, vagy befolyásolja a keresletet. A marketing értelmezésének rendszerében megkülönböztethetünk mikro és makromarketinget.
MIKROMARKETING: az összes olyan vállalati tevékenységet magába foglalja, amelynek célja a mai és a lehetséges ügyfelek igényeinek maradéktalan kielégítése.
MAKROMARKETING: olyan szervezeti rendszer és tevékenységsor, amely egy adott nemzetgazdaság erőforrásait osztja fel az állampolgárok között. A vállalkozások környezetének fő elemei, a marketinget befolyásoló tényezők Társadalmi környezet (Social) Demográfiai hatások /nők és férfiak aránya, népességszám, házasságok, válások száma, háztartások átlagos mérete stb./ Kulturális hatások /Magukba foglalják mindazokat az értékeket, eszméket, attitűdöket, amelyeket homogén társadalmi csoportok adnak át egymásnak generációkon keresztül. Közvetítői lehetnek pl.: család, iskola, egyházak, pártok, vállalkozások, intézmények, megőrzött hagyományok stb./" Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem