1.045.445

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing & menedzsment 2004/2.

XXXVIII. évfolyam 2. szám/KKV Menedzsment

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Marketing Centrum Országos Piackutató Kft.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 80 oldal
Sorozatcím: Marketing & menedzsment
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. Angol nyelvű tartalomjegyzékkel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Akadémia
Doktor Marketing - Interjú Rekettye Gáborral 4
Rekettye Gábor: Az érték a marketingben - Akadémiai doktori disszertáció székfoglaló 6
KKV Menedzsment
Berényi László:
Heidrich Balázs: Párduc vagy elefánt? - Kisvállalatok kulturális sajátosságai Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei empirikus vizsgálatok alapján 18
Csendes István: A magygar internetes portálszolgáltató vállalkozások stratégiai képességei - Elméleti megfontolások és empirikus eredmények tudás- és technológia-intenzív üzleti környezetben 32
Hoványi Gábor: A kelet-közép-európai KKV-k új marketingkihívásai a 21. század elején 40
Kiefer Márta:
Seres Antal: Az export és az innováció közötti kapcsolat néhány kérdése a kis- és középvállalkozásoknál 49
Seres Antal: A kistermelők nagyméretű kereskedelmi egységekbe történő beszállításának problémái a kereskedelem szemszögéből 53
M&M-Mix
Poór József: Stratégiai és marketingorientációk a professzionális menedzsment tanácsadócégek irányításában 64
Könyvismertetés 77
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem