1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing & menedzsment 2002/4.

XXXVI. évfolyam

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Folyóiratunk 2002/4-es számának megjelenését a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 12. Marketing Konferenciájához időzítettük. Nem véletlenül. Lapunk és szövetség missziója közös: a marketing... Tovább

Előszó

Folyóiratunk 2002/4-es számának megjelenését a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 12. Marketing Konferenciájához időzítettük. Nem véletlenül. Lapunk és szövetség missziója közös: a marketing szemlélet terjesztésével, a marketing munka szakmai színvonalának emelésével szeretnénk hozzájárulni hazánk verseny-képességének javításához. E közös misszió jegyében pedig egyre szorosabb kapcsolatokat alakítunk ki a szövetséggel.
A konferencia főcíme: Együttműködő Marketing, és a konferencia szekciói, illetve előadásai nem utolsó sorban a marketing szakma sokszínűségéről is számot adnak. Erről mindenki meggyőződhet, aki áttekinti folyóiratunk mellékletében a konferencia programját. Ez a melléklet egyben a 12. Marketing Konferencia hivatalos programfüzete, illő hát a Marketing & Menedzsment nevében nagyon eredményes munkát, hasznos és kellemes időtöltést kívánnunk minden előadónak és részvevőnek.
Egyes előadások esetében csak a konferencián bemutatásra kerülő chart-ok jutottak el hozzánk. Ezek közlésére lapunk sajnos nem tudott vállalkozni, így néhány esetben csak az előadók nevét, illetve az előadások címét tudtuk előzetesen közölni. Más esetekben előadás-vázlatokat, néhány esetben pedig részletesen megírt előadás ismertetőket kaptunk. Ezeket teljes terjedelemben közöljük. A program-ismertető tehát koránt sem egységes szerkezetű, arra azonban mindenképpen alkalmas, hogy azok is ízelítőt kapjanak a konferenciáról, akik nem tudnak azon részt venni. Őket egyébként azzal is kárpótolni fogjuk, hogy lapunk későbbi számaiban folyamatosan közölni fogjuk a legrangosabb előadásokat, illetve az ezek alapján születő cikkeket. A konferencia anyagok közlésére a Marketing & Menedzsment 2003/1-es számától kezdődően fog sor kerülni. Addig azonban még megjelenik a 2002/5-6 tematikus duplaszám, melynek főtémája az egészségmarketing lesz. Ezt nagyon tágan értelmezzük, a gyógyszerek, gyógyászati eszközök forgalmazásának speciális marketing problémáitól, az egészséges életmódot, az egészségtudatosságot népszerűsítő, valamint a dohányzás-, alkohol- és drogellenes kampányokig. Vissza

Tartalom

Kedves Olvasó! 3
PÉNZPIACI MARKETING
Álmodj egy otthont magadnak - Zádori János 4
Virtuális bank, azaz hogyan bankolunk online - Bokker Sándor 14
KÜLPIACI MARKETING
Regionális/lokális klaszter: sikeres válasz a globális kihívásra
- Lengyel Imre - Deák Szabolcs 17
Élelmiszerbiztonság, minőség Magyarországon
és az Egyesült Királyságban - Illés B. Csaba - Marian Garcia
- Lehota József - Nigel Poole - Claire Skinner 27
LOJALITÁS
Új dimenziók a lojalitás mérésében - Hetesi Erzsébet 35
Szenvedélyes pontgyűjtés - törzsvásárlói hűségprogramok
- Égető Ildikó 42
RÉTEG MARKETING
Kapcsolattípusok Magyarországon - Marián Béla 47
A „meleg" fogyasztó - célcsoport vagy „kis színes"
- Törőcsik Mária 57
KULTURÁLIS MARKETING
Piac, verseny és marketing a felsőoktatásban
- Lehota József - Komáromi László 61
A látogatóbarát múzeum - Pavluska Valéria - Kuráth Gabriella 68
KÖNYVISMERTETÉS 79
Együttműködő Marketing - 12. Marketing Konferencia
- 2002. Hévíz 83
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem