A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing esettanulmányok európai dimenzióban

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Képzőművészeti Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 188 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-336-666-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az ezredforduló felé haladó Magyarország előtt álló legnagyobb gazdasági kihívás, hogy az Európai Unióhoz való csatlakozásra és a világkereskedelemben való részvételre alkalmas pincegazdaságot... Tovább

Előszó

Az ezredforduló felé haladó Magyarország előtt álló legnagyobb gazdasági kihívás, hogy az Európai Unióhoz való csatlakozásra és a világkereskedelemben való részvételre alkalmas pincegazdaságot építsen ki. Az elmúlt évek során világossá vált, hogy ennek egyik kulcskérdése egy erős belső piac megalapozása, amely józan és szisztematikus marketing-megközelítésre épül.
Jelen könyv nagyszámú esettanulmányt tartalmaz, bemutatva különböző méretű hazai és nemzetközi vállalatok marketingstratégiáját és gyakorlatát. Különös figyelmet szentel a könyv a kiskereskedelemnek, amely minden nemzetgazdaságnak sarokköve. Vissza

Tartalom

Modul: Marketing és marketingfolyamat11
Karel J. B. Mulder: "Híd az egyetemek és az ipar között"13
FOTEX16
Kandikó József: Orbánék belevágnak...21
Adventure Tours23
Öt rövid esettanulmány25
Modul: Marketingkörnyezet29
A magyar elosztási rendszer jellemzői31
Otto Oosterwijk: A Lombok Foods esettanulmány43
Egy női ruházati üzlet alapítása és néhány kis esettanulmány45
Csillogással vagy csillogás nélkül55
Modul: fogyasztói magatartás59
Moravia esettanulmány61
Doktor & Doctors64
Hét általános elméleti kérdés66
Modul: Marketingstratégia69
A posztgraduális nyelvtanfolyamok üzleti alapra helyezése71
Opera Bútorgyár75
Bodygard esettanulmány80
Modul: Termékfejlesztés, termékmenedzsment85
Az Unilever és a sajtkrém bevezetése Magyarországon87
A Komfort Cipőgyár esettanulmány96
Két rövid esettanulmány98
Modul: Az ár101
A "Baladicsom" kemping103
Az IKEA109
Holdfény Betéti Társaság114
Pázsit Kft.116
Hat rövid esettanulmány118
Modul: Hely és elosztás123
Az Amstel Sörgyár és a magyar sörpiac125
Az Exquisit esettanulmány137
A Heodont esettanulmány141
Egy új bevásárlóközpont146
A kezdő kiskereskedő150
Hat rövid esettanulmány156
Modul: Eladásösztönzés és kommunikáció159
Integrált kommunikáció161
A Dental esettanulmány170
A Duyvis fűszerek174
Telemarketing, a válaszoló rendszerek és az INFO-LINE Kft.177
Otto Oosterwijk: A "Shoppers Delight" a direkt marketingben181
Források187

Dr. Kandikó József

Dr. Kandikó József műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Kandikó József könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem