1.059.344

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing és szponzorálás a sportban

I. Olimpiai Sport-marketing Szeminárium Tata, 1990. november 7-8.

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Magyar Olimpiai Bizottság
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 111 oldal
Sorozatcím: Olimpiai Szakkönyvtár
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az antik világ 389-ben ünnepelte utoljára az olimpiát, négy évre rá Theodosius császár Milánóban kiadott rendeletével végleg betiltotta a "pogányság" talán leghíresebb intézményét.
Hosszú évszázadokig az "olimpia" csak fogalomként élt a műveltebb emberek fejében. Majd 1884. július 15-én a Sorbonne-egyetemen egy nemzetközi testnevelési konferencián elhangzott a javaslat: legyen az olimpia újra valóság. Határozat született: "A testnevelés ápolása, fejlesztése érdekében és a népek ilyen irányú barátságos érintkezésének előmozdítása végett, minden negyedik évben, a hellén-olimpia mintájára nagy játékot rendeznek, amelyre az összes kultúrnépet meghívják".
Azóta közel száz év telt el és az olimpia - bajoktól, háborúktól, válságoktól keresztül-kasul szabdalt korunk ellenére - él, sőt mondhatjuk egyre jobban kiteljesedik és négyévenkénti reménysugaraival felmelegíti az emberek szívét.
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem