1.066.888

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing és reklámmenedzser - Vállalkozásgazdaságtan

Szerző
Budapest
Kiadó: Atalanta Távoktatási Központ
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Spirál
Oldalszám: 293 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
"A gazdasági cselekvés két alaptípusa (Max Weber): a háztartás: olyan gazdálkodás, amelynek célja a saját szükséglet kielégítése (egy egyén vagy az állam szintjén) a vállalkozás:... Tovább

Előszó

Részlet:
"A gazdasági cselekvés két alaptípusa (Max Weber): a háztartás: olyan gazdálkodás, amelynek célja a saját szükséglet kielégítése (egy egyén vagy az állam szintjén) a vállalkozás: nyereséggel járó cserelehetőségekre irányul.
A vállalkozás: valamely társadalmi szükséglet kielégítésére irányuló tevékenység, nyereség realizálása céljából. A vállalkozás létrehozása ma Magyarországon különböző szinteken valósulhat meg:
1. Az állam, a központi irányítószervek szintjén. (Ezek hozzák létre az állami vállalatokat, köztük a kisvállalatokat.)
2. A vállalatok, szervezetek szintjén. (Ezek újabb vállalatokat: leányvállalatokat, közös vállalatokat stb. és úgynevezett belső vállalkozásokat hozhatnak létre.)
3. Emberek csoportjai szintjén: szövetkezetek, kisvállalkozások létrehozása.
4. Egyének szintjén: magánkisipar, magánkereskedelem.
A jogi szabályozás alapján a vállalkozások két alapvető fajtája: a jogi személyiséggel rendelkező vállalatok és szövetkezetek és a jogi személyiséggel nem rendelkező vállalkozások. Ez utóbbi csoportba tartozik a „kisvállalkozások" fogalomkörébe sorolt vállalkozások többsége." Vissza

Tartalom

1. Vállalkozó, vállalkozás, vállalat 7
2. Privatizáció 51
3. Üzleti terv 63
4. Vállalkozások reálszférája 80
5. A vállalkozások erőforrásai 97
6. Az ár fogalma, szerepe és szabályozása 127
7. Adózási ismeretek 144
8. Költséggazdálkodás és kalkuláció 156
9. Vállalati jövedelemszabályozás 171
10. Pénzügyi kimutatások elemzése 178
11. Befektetés és finanszírozás 186
12. Lízing 199
13. Vagyon- és vállalatértékelés 209
14. A vállalkozások válsága és megszüntetése 224
15. Melléklet 243
16. Feladatok 279

Kissné Dr. Cserhalmi Ildikó

Kissné Dr. Cserhalmi Ildikó műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Kissné Dr. Cserhalmi Ildikó könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem