1.068.099

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing Communication

Marketing kommunikáció - Modern Promotional Strategy/Modern promóciós stratégia

Szerző
New York
Kiadó: The Ronald Press Company
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 694 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A marketingkommunikáció lényege, hogy meghatározott célközönségnek meghatározott jelentéseket közöljön bizonyos termékekről, szolgáltatásokról és cégekről. Ennek a sikere több tényezőn is múlik: a célok helyes kiválasztásán és például a marketingigazgató ügyességén is. A könyv fejezetcímei: Bevezetés; A kommunikációs lehetőségek felmérése; Hatékony üzenetek megfogalmazása; A kommunikációs erőfeszítések megtervezése; Kiegészítő kommunikáció; Értékelés és ellenőrzés

Tartalom

(Üzlet, stratégia, haszon, reklám, eladás, profit, promóció, akció, csomagolás, logo)

Frederick E. Webster Jr.

Frederick E. Webster Jr. műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Frederick E. Webster Jr. könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Communication Marketing Communication

A borító gerince foltos.

Állapot:
4.480 Ft
2.240 ,-Ft 50
11 pont kapható
Kosárba