A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing alapismeretek - Szöveggyűjtemény

Irány az expó

Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 17 cm
ISBN: 963-7015-90-6
Megjegyzés: Színes fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Piacgazdaság, kereslet, kínálat, reklám, PR, termékéletgörbe, lefölözés, disztribúció... lehetne tovább sporolni. Valamennyi a ma oly divatos, sokaknak már túlontúl ismételt, de a gyakorlatban még mindíg nem eléggé alkalmazott bűvös szóhoz, a MARKETING-hez kapcsolódik.
Mit is jelent a marketing? A cégen belül egy osztály, az értékesítésközpontúság, a piacbefolyásolás művészete, a vevő igényeinek kielégítése a társadalom érdekeinek messzemenő figyelembe vételével? Ügyosztály, fogalom, módszer vagy szemléletmód?
A szerző és a kiadó leginkább a szemléletmód híveinek tartják magukat. Ezért is tekintik e mű legfőbb céljának, hogy a marketing alapjaival ebből a megközelítésből ismerkedjenek meg az olvasók.
A Marketing alapismeretek tankönyv és a szöveggyűjtemény rövid magyarázatokkal, sok-sok feladattal, s ezekhez illő szemelvényekkel igyekszik az alapok megismertetésén túl elsősorban gondolatokat ébreszteni, cselekvésre ösztönözni. A gondolatok, feladatok középpontjában az elkövetkező... Tovább

Fülszöveg

Piacgazdaság, kereslet, kínálat, reklám, PR, termékéletgörbe, lefölözés, disztribúció... lehetne tovább sporolni. Valamennyi a ma oly divatos, sokaknak már túlontúl ismételt, de a gyakorlatban még mindíg nem eléggé alkalmazott bűvös szóhoz, a MARKETING-hez kapcsolódik.
Mit is jelent a marketing? A cégen belül egy osztály, az értékesítésközpontúság, a piacbefolyásolás művészete, a vevő igényeinek kielégítése a társadalom érdekeinek messzemenő figyelembe vételével? Ügyosztály, fogalom, módszer vagy szemléletmód?
A szerző és a kiadó leginkább a szemléletmód híveinek tartják magukat. Ezért is tekintik e mű legfőbb céljának, hogy a marketing alapjaival ebből a megközelítésből ismerkedjenek meg az olvasók.
A Marketing alapismeretek tankönyv és a szöveggyűjtemény rövid magyarázatokkal, sok-sok feladattal, s ezekhez illő szemelvényekkel igyekszik az alapok megismertetésén túl elsősorban gondolatokat ébreszteni, cselekvésre ösztönözni. A gondolatok, feladatok középpontjában az elkövetkező időszak legfontosabb marketingfeladata, az EXPO és annak helyi vonzatai állnak: hogyan kapcsolódjanak az egyes települések a Világkiállításhoz, mint jelent a helyi piac, milyen ötletekkel lehet ezt az eseményt országos sikerré, mindannyiunk számára hasznossá tenni.
Végsősoron: MARKETING szempontból hogyan lehet ezt a feladatot jól megoldani? Vissza

Tartalom

1. Egy lassú tanulási folyamat öt állomása, avagy mi is valójában a marketing 5
2. A marketing, mint sikerrecept 9
3. Piacszegmentálás az amerikai fogkrémpiacon 10
4. Hogyan "piacosította" Jan Carlzon a SAS légitársaságot? 11
5. Egy magánkereskedés megnyitásáról 13
6. Egy figyelmeztetés 16
7. Levitt gondolatai az üzleti céljáról 17
8. Lapítsd le a piramist I. (Üzleti stratégia) 18
9. Coca-Cola marketing 20
10. A "STABILO BOSS" márka karrierje 23
11. P. Kotler gondolatai a termékminőségről 26
12. Védjegy érvek 27
13. Előrejelzés a csomagolóanyagok piacán várható változásokról 29
14. Az engedményes akciók hátrányai 30
15. Újabb szösszenetek 32
16. "A szépség igérete" - A kozmetikai reklámról 41
17. A bevezető reklámkampány 45
18. Reklámmal mosva 47
19. Lapítsd le a piramist II. (Kommunikáció) 49
20. Új esélyek a marketingnek a sport, a kultúra stb. szponzorálásával 51
21. A kiállítások hatása Fővárosunkra 53
22. Tények, vélemények a világkiállításokról 55
24 A jó eladó 62
25. A marketingfunkciót (részfunkciót) betöltő vezetőkkel szemben támasztott követelmények Magyarországon a hirdetések alapján 67
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing alapismeretek - Szöveggyűjtemény Marketing alapismeretek - Szöveggyűjtemény Marketing alapismeretek - Szöveggyűjtemény
Állapot:
980,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
3 antikvár könyvből 1 INGYEN!