A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Piacgazdaság, kereslet, kínálat, reklám, PR, termékéletgörbe, lefölözés, disztribúció... lehetne tovább sporolni. Valamennyi a ma oly divatos, sokaknak már túlontúl ismételt, de a gyakorlatban még mindíg nem eléggé alkalmazott bűvös szóhoz, a MARKETING-hez kapcsolódik.
Mit is jelent a marketing? A cégen belül egy osztály, az értékesítésközpontúság, a piacbefolyásolás művészete, a vevő igényeinek kielégítése a társadalom érdekeinek messzemenő figyelembe vételével? Ügyosztály, fogalom, módszer vagy szemléletmód?
A szerző és a kiadó leginkább a szemléletmód híveinek tartják magukat. Ezért is tekintik e mű legfőbb céljának, hogy a marketing alapjaival ebből a megközelítésből ismerkedjenek meg az olvasók.
A Marketing alapismeretek tankönyv és a szöveggyűjtemény rövid magyarázatokkal, sok-sok feladattal, s ezekhez illő szemelvényekkel igyekszik az alapok megismertetésén túl elsősorban gondolatokat ébreszteni, cselekvésre ösztönözni. A gondolatok, feladatok középpontjában az elkövetkező...
Tovább
Fülszöveg
Piacgazdaság, kereslet, kínálat, reklám, PR, termékéletgörbe, lefölözés, disztribúció... lehetne tovább sporolni. Valamennyi a ma oly divatos, sokaknak már túlontúl ismételt, de a gyakorlatban még mindíg nem eléggé alkalmazott bűvös szóhoz, a MARKETING-hez kapcsolódik.
Mit is jelent a marketing? A cégen belül egy osztály, az értékesítésközpontúság, a piacbefolyásolás művészete, a vevő igényeinek kielégítése a társadalom érdekeinek messzemenő figyelembe vételével? Ügyosztály, fogalom, módszer vagy szemléletmód?
A szerző és a kiadó leginkább a szemléletmód híveinek tartják magukat. Ezért is tekintik e mű legfőbb céljának, hogy a marketing alapjaival ebből a megközelítésből ismerkedjenek meg az olvasók.
A Marketing alapismeretek tankönyv és a szöveggyűjtemény rövid magyarázatokkal, sok-sok feladattal, s ezekhez illő szemelvényekkel igyekszik az alapok megismertetésén túl elsősorban gondolatokat ébreszteni, cselekvésre ösztönözni. A gondolatok, feladatok középpontjában az elkövetkező időszak legfontosabb marketingfeladata, az EXPO és annak helyi vonzatai állnak: hogyan kapcsolódjanak az egyes települések a Világkiállításhoz, mint jelent a helyi piac, milyen ötletekkel lehet ezt az eseményt országos sikerré, mindannyiunk számára hasznossá tenni.
Végsősoron: MARKETING szempontból hogyan lehet ezt a feladatot jól megoldani?
Vissza
Tartalom
1. Egy lassú tanulási folyamat öt állomása, avagy mi is valójában a marketing 5
2. A marketing, mint sikerrecept 9
3. Piacszegmentálás az amerikai fogkrémpiacon 10
4. Hogyan "piacosította" Jan Carlzon a SAS légitársaságot? 11
5. Egy magánkereskedés megnyitásáról 13
6. Egy figyelmeztetés 16
7. Levitt gondolatai az üzleti céljáról 17
8. Lapítsd le a piramist I. (Üzleti stratégia) 18
9. Coca-Cola marketing 20
10. A "STABILO BOSS" márka karrierje 23
11. P. Kotler gondolatai a termékminőségről 26
12. Védjegy érvek 27
13. Előrejelzés a csomagolóanyagok piacán várható változásokról 29
14. Az engedményes akciók hátrányai 30
15. Újabb szösszenetek 32
16. "A szépség igérete" - A kozmetikai reklámról 41
17. A bevezető reklámkampány 45
18. Reklámmal mosva 47
19. Lapítsd le a piramist II. (Kommunikáció) 49
20. Új esélyek a marketingnek a sport, a kultúra stb. szponzorálásával 51
21. A kiállítások hatása Fővárosunkra 53
22. Tények, vélemények a világkiállításokról 55
24 A jó eladó 62
25. A marketingfunkciót (részfunkciót) betöltő vezetőkkel szemben támasztott követelmények Magyarországon a hirdetések alapján 67
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.