1.060.331

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing a gyakorlatban, falusi vendéglátók részére

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 121 oldal
Sorozatcím: Vidékfejlesztés - falusi turizmus
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A turizmus a "kevesek kedvtelésévől" napjainkra világjelenséggé vált, demokratizálódott, így abban mindenki részt vehet. Ez lett a szabadidő eltöltés egyik leghasznosabb formája.
A sokszínű... Tovább

Előszó

A turizmus a "kevesek kedvtelésévől" napjainkra világjelenséggé vált, demokratizálódott, így abban mindenki részt vehet. Ez lett a szabadidő eltöltés egyik leghasznosabb formája.
A sokszínű szabadidő kereslet rendkívül színes kínálatot hozott létre.
Ezek egyike a falusi turizmus, amely a paraszti porta nyújtotta szálláslehetőségekből napjainkra az ápolt természeti környezetben, vidéken "létrehozott" szabadidő hasznos eltöltésének széles kínálati palettájává fejlődött. Miközben bevételi forrás, a falusi emberek mindennapi életébe is sok színt visz. Már nem elég "csak" szálláslehetőséget kínálni. Települési összefogással a környező régió-kínálat bázisára kell építenie minden falusi vendéglátással foglalkozni kívánó gazdának és vidéki kisvállalkozónak a saját arculatú kínálati "csomagját". A csomagból - lehetőség szerint - ne hiányozzanak a saját, illetve a település, a kisrégió mezőgazdasági termékei sem. Ezek közvetlen értékesítése további munkalehetőséget, bevételt jelenthet. Vissza

Tartalom

Előszó3
Ajánlás4
Marketing - lépésről lépésre a nagyobb siker felé7
A turizmus mint esély8
A turizmus a mezőgazdaság egyik bevételi forrása9
Ausztria üdülési kínálatának egyik fontos eleme10
Jó érvek a falusi üdülés mellett11
Az egyes gazdaságok - a további fejlődés "szívét képviselik"11
A tudástól a megvalósításig - miért van szükség a marketingre?12
A saját koncepcióhoz vezető út13
Az én marketing-koncepcióm13
Hol tartunk ma?13
Az erősségek és gyengeségek feltárása14
Az öt legfontosabb erősségünk16
Hová irányul az utazás? - Tendenciák a turizmusban18
Hogyan juthat fontos információkhoz?18
A vendég - a legfontosabb információforrás19
Új tendenciák - új tájékozódási támpontok22
Tendencia a "szelíd és természetközeli" turizmus terjedése22
Tendencia a "hobbi-turizmus" népszerűsödése23
Tendencia a minőség iránti igények fokozódása24
Tendencia az üdülés időtartamának elaprózása iránti törekvések24
Fontos célcsoportok a látómezőben25
Tendencia a "fokozódó egészségtudat"25
Tendenciák az "idősek turizmusában"26
Tendenciák a "családi turizmusban"27
Tendencia a "lovaglás az üdülés alatt"28
Mit akarunk elérni?29
Mennyiségi és minőségi célok29
A vezérgondolat29
Konkrét marketing-célok meghatározása29
Marketing-eszközeink (Marketing-mix)31
A kínálat kialakítása31
Tanuljunk másoktól - gyakorlati példák34
Családi üdülés parasztháznál34
Üdülés a bio-gazdaságban40
Üdülés szőlősgazdánál46
Kreativitás-kínálatok a gazdaságokban48
A szakosodás további lehetőségei49
Ötletlista a vendégekkel folytatott tevékenységhez50
Hogyan állapíthatjuk meg a helyes árat?53
Általában tekintetbe veendők53
Árkalkuláció54
Az árpolitika javítása58
Reklám60
Reklámkoncepció - falusi vendéglátó gazdaságok részére is?60
Reklámkoncepció 6 lépésben61
Mivel reklámozzunk?65
Információs lap a házról70
Hirdetés - reklám84
Értékesítés86
Értékesíteni annyi, mint problémát megoldani86
Az értékesítés első számú eszköze87
Az értékesítés második eszköze89
Az értékesítés harmadik eszköze94
Az értékesítés negyedik eszköze97
Az értékesítés ötödik eszköze102
Az értékesítés hatodik eszköze103
Az értékesítés hetedik eszköze106
Együttműködések110
Kapcsolatok a nyilvánossággal (PR)112
Fontos marketing-alapelvek114
Osztrák agroturisztikai szervezetek és tanácsadó intézmények115
Függelék: A magyarországi szálláshelyek alapkövetelményeinek táblázatos összefoglalása117
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem