1.067.327

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing a gyakorlatban

Esettanulmányok, marketingtervek

Szerző
Lektor
Tatabánya
Kiadó: Alfadat-Press Kft.
Kiadás helye: Tatabánya
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 276 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-8103-74-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Bevezetés
Az elmúlt másfél évtizedben számos hazai és külföldi irodalom jelent meg a marketing elmélet, szemlélet és eszköztár elsajátításához. A tapasztalatok azt igazolják, hogy míg az... Tovább

Előszó

Bevezetés
Az elmúlt másfél évtizedben számos hazai és külföldi irodalom jelent meg a marketing elmélet, szemlélet és eszköztár elsajátításához. A tapasztalatok azt igazolják, hogy míg az oktatásban és a vállalkozások vezetésében számottevően növekszik a marketing elméleti ismeretekben felkészültek aránya, mind a hazai, mind a külföldi üzleti világban egyre nagyobb igény mutatkozik a jól bevált, működő gyakorlati tapasztalatok, kipróbált módszerek megismerésére és vállalati alkalmazására. Ez a könyv a marketing szemléletmód, eszköztár és módszer gyakorlati alkalmazását kívánja elősegíteni olyan hazai és külföldi esettanulmányokkal, tanulságos esetekkel, valamint marketingtervezési példákkal, melyek különösen alkalmasak lehetnek a gazdasági kihívások megoldási stratégiáinak kidolgozásához, a megfelelő marketingterv készítéséhez. A könyvben sorakozó, a termékpolitikával, a szolgáltatásokkal, marketing kampány stratégiákkal, marketing kommunikációval és a közösségi marketinggel foglalkozó esettanulmányok, mint gyakorlati kutatási módszerek, valamint a marketingtervezéssel kapcsolatos példák, nemcsak a vállalkozások, hanem az oktatás számára is segítséget kívánnak nyújtani a probléma megoldó készség és képesség kialakításában, fejlesztésében, valamint a marketingstratégiai tervezésben. Vissza

Tartalom

Bevezetés 7
1. Marketing esettanulmányok készítése, célja, módszere és hasznosítása 8
1.1. Az esettanulmány fogalma, módszertani meghatározása, célja 8
1.2. Esettanulmányok hasznosításának módszertani kérdései 9
2. A marketingtervezés gyakorlati kérdései 10
2.1. A marketingtervezés célja a vállalati tevékenységben 10
2.2. A megfelelő marketingterv készítése 11
2.3. A marketingterv szerkezete, felépítése 11
3. Esettanulmányok, tanulságos esetek 14
3.1. A benzináremelés hatása a gazdaságra, az egyénre és a mindennapi életre 14
3.2. A Delma márka magyarországi bevezetése és pozícionálása 20
3.3. „Talentfor entertaining" Tehetség a szórakoztatásra 54
3.4. „Fekete Gyémánt" Szarvasgomba marketing bemutatása
a Magyar Szarvasgomba Szövetség példáján keresztül 65
5.5. A Szentkirályi Ásványvíz exportmarketing tevékenysége 101
3.6. A Suzuki Samurai pozícionálása 110
3.7. A gyermekeket célzó egészségtelen élelmiszerek marketingje Európában 118
3.8. Sajtkampány Németországban 131
3.9. A Slow Food mozgalom 134
3.10. DAC „Districtus Austriae Controllatus" megjelölés
az osztrák borok minőség és eredetvédelmére 139
3.11. Az online PR tevékenység elemzése 145
3.12. Közösségi marketingakció alkalmazása a biotermékek piacán az Európai Unió tagországaiban 151
4. Marketingtervek 162
4.1. A Magyar Turizmus Rt. marketingterve 162
4.2. A Finnair finn légiforgalmi társaság budapesti
kirendeltségének éves munkaterve 201
4.3. Egy számítástechnikai cég marketingstratégiája 232
4.4. A Royal Brinkers Hungary Kft. marketing kampányterve 244
4.5. A Flott-Trans Kft. Volvo kamionszerviz marketingterve 254
Irodalomjegyzék 275

Dr. Gaál Béla

Dr. Gaál Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Gaál Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem