Fülszöveg
MARKETING Pl
5ZAZ(=lDBPin
Ez a könyv azt a célt tűzi ki maga elé, hogy szakítva a marketing hagyományos, meglehetősen elavult eszköztárának mechanikus bemutatásával, teljesen új megközelítési módot alkalmazva, azokat a külső és belső környezetben lezajló változások generálta hajtóerőket elemezze, amelyek magát a marketinget, mint tudományt is immáron megújhodásra kényszerítik. A 21. század marketingjében kulcsfontosságú szerepe lesz annak, hogy a vállalkozásokkal felismertesse, hogy a jövőbeni sikeres működésük záloga egy komplexen értelmezett és konzekvensen végrehajtott márka- és vevőmenedzsmentben rejlő helyes stratégiában rejlik. Korunk marketingje egyre inkább multidiszciplináris tudománnyá kell, hogy váljon, hiszen a marketing új feladatkörében a korábban inkább más tudományágakban szerepet kapó diszciplínák is szerepet kapnak. A globális autóipar szemléletváltási kényszerének tükrében a könyv felvázolja a közgazdasági hasznosság és a marketing kapcsolatát, megkísérli a...
Tovább
Fülszöveg
MARKETING Pl
5ZAZ(=lDBPin
Ez a könyv azt a célt tűzi ki maga elé, hogy szakítva a marketing hagyományos, meglehetősen elavult eszköztárának mechanikus bemutatásával, teljesen új megközelítési módot alkalmazva, azokat a külső és belső környezetben lezajló változások generálta hajtóerőket elemezze, amelyek magát a marketinget, mint tudományt is immáron megújhodásra kényszerítik. A 21. század marketingjében kulcsfontosságú szerepe lesz annak, hogy a vállalkozásokkal felismertesse, hogy a jövőbeni sikeres működésük záloga egy komplexen értelmezett és konzekvensen végrehajtott márka- és vevőmenedzsmentben rejlő helyes stratégiában rejlik. Korunk marketingje egyre inkább multidiszciplináris tudománnyá kell, hogy váljon, hiszen a marketing új feladatkörében a korábban inkább más tudományágakban szerepet kapó diszciplínák is szerepet kapnak. A globális autóipar szemléletváltási kényszerének tükrében a könyv felvázolja a közgazdasági hasznosság és a marketing kapcsolatát, megkísérli a válaszadást arra, hogy mennyiben lehet a színekre, mint marketingeszközökre támaszkodni. Ezen kívül mélyreható elemzésre kerül a márkaépítés, mint a 21. századi marketing egyik kulcsterülete, továbbá tágabb kitekintésben vizsgálatra kerülnek a K+F és a marketing kapcsolatának menedzselési problémái, párhuzamot vonva a szervezetközi kapcsolat- és hálózatmenedzsment kérdéseivel. Kis gazdasági súlyú ország lévén a könyv egyes témaköreinek eddigi hazai kutatásai és feldolgozásai igencsak érintőlegesek, ezért a könyvben megjelenése kerülő témakörök ilyen mérvű kutatásai és azok elemzései még részben nemzetközi kitekintésben is úttörő vállalkozásként foghatók fel.
„E kitűnő könyv minden bizonnyal érdekes színfoltja lesz a marketing szakmának és szakirodalomnak. A mű nemcsak tartalmában, hanem szemléletében is teljesen eltérő gondolatokat ad az olvasóközönség számára. Különös érdeme az, hogy nem akar újabb technikákkal szédíteni jövőnk tekintetében, hanem a már most erősen jelentkező tendenciák alapján vázolja fel azokat a tennivalókat, amelyek immár elodázhatatlanok a sikeres piaci magatartás szemszögéből. A rengeteg valós példa, az esettanulmányok nem csak hitelessé, hanem érdekessé, változatossá és rendkívül színessé teszik a könyvet, melynek összeállítása nagyon komoly szakmai hozzáértésről tanúskodik. A tanulmányok megjelenése igényes kivitelezésű, kifejezetten szép és önmagáért beszélő ábrákkal válik gazdaggá. A könyv hasznos segítség a hétköznapi érdeklődőknek ugyanúgy, mint a szakmában igazi újdonságot, eredeti gondolatokat, valódi csemegét kereső kutatóknak. Hiszem, hogy a könyv sikeres lesz a diákok, a szakma iránt érdeklődők és akár a hétköznapi emberek számára egyaránt."
Dr. Bencsik Andrea, a közgazdaság-tudomány kandidátusa, a könyv lektora
„Lebilincselően izgalmas és színes marketing szakkönyvet tart kezében az olvasó. A stratégiai szemléletű marketing jelentőségét a témakörök gazdag választéka hitelesíti. Rangos kutatók változatos gondolkodásának tükrében született, versenyszemléletű fejezetek töltik ki szakszerű, érdekes és különösen értékes tartalommal ezt a tudományos igényű, mégis gyakorlatias, mondandójában rengeteg újdonságot kínáló művet. Nyugodtan állíthatom, hogy a hazai marketing és üzleti menedzsment szakirodalom nagymértékben gazda-j godott ezzel a nagyon szép ábrákkal illusztrált kötettel. A könyvnek nemcsak marketingesek, hanem minden vevővel kapcsolatban álló ember könyvespolcán méltó helye lesz."
Dr. habil. Varsányi Judit, a közgazdaság-tudomány kandidátusa, volt tanszékvezető
Vissza