1.059.734

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing 1987/5-6.

Az Országos Piackutató Intézet folyóirata - XXI. évfolyam 5-6. szám

Szerző
Budapest
Kiadó: Országos Piackutató Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 91 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér, színes fotókkal. Angol, német, orosz nyelvű tartalomjegyzékkel és angol nyelvű összefoglalóval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Kedves Olvasó! 313
Szekeres Szabolcs: A Világban tanácsadói szolgáltatásainak piaca 315
Szekeres Szabolcs: A beruházások gazdasági értékelése a Világban, módszerei szerint 316
Dr. Sessler István: A marketing-stratégia új eleme: ellenszállítás - a fejlődő országokkal 321
Dr. Szabó László: A marketing helyzete és perspektívái Magyarországon 325
Dr. Koskovics Zoltán: Egy iparvállalati kereskedő dilemmái 330
Osman Péter: Az innovációs menedzser intézmény PR munkájához 335
Fórum
Nagyné dr. Cseh Ildikó: Az imázsvizsgálatok szükségessége, típusai, jellemzői 339
Veres Zoltán: Az export-fővállalkozói árpolitika lehetőségei 341
Fejezetek a marketingről, 9. rész 345
Kövesdi Gyula: Hatékonyabban, de hogyan? 349
Christopher G. Berry - Dr. Kandikó József: "Szoft-technológia" a marketingben, a Budapesti Nemzetközi Vásár tükrében 355
Angol nyelvű összefoglalók 361
Reklámfórum
Nógrádi Tóth Erzsébet: Mozgalom, tanácsadás és propaganda a drogok ellen 367
B. Gyárfás Zsuzsa: Bizalmi árucikkek reklámja a Medicornál 370
Bencze Szabó Péter: Szponzorok Kamaraerdőn 373
Székely István: Lottóhúzás - az átállás reklámmunkája 378
Külföldi szakirodalom
Ismerik-e a fogyasztók a közszükségleti cikkek árait? 381
Ismernie kell-e a fogyasztóknak a termék gyártóját? 384
A csomagküldő üzlet: eladások nagyban és kicsiben 386
Módszertani kérdés: az áru élettartama 389
Az ár, mint a fogyasztói magatartás elemzésének tényezője 391
Új könyvek 395
Folyóiratszemle 399
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing 1987/5-6. Marketing 1987/5-6. Marketing 1987/5-6. Marketing 1987/5-6.

A borító kopott, a kötés megtört.

Állapot:
840 ,-Ft
4 pont kapható
Kosárba