1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Marketing

A Humán Szervező és a Humán Menedzser hallgatók számára

Szerző
Lektor
Pécs
Kiadó: Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Kar
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 214 oldal
Sorozatcím: Humán szervező (munkaügyi) menedzser
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 15 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Dr. Zeller Gyula (71) a közgazdaságtudomány doktora, ny. egyetemi tanár, prof. emeritus a Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara Marketing Tanszékén. 1971 óta oktat marketinget. Ebben az évben alapította meg Pécsett a Marketing Tanszéket és vezette azt 1993-ig. Ez alatt az idő alatt alakult ki marketing-oktatás rendszere. A József Attila Tudományegyetemen megindult közgazdászképzésbe is bekapcsolódva 1994-ben elkészítette a marketing-oktatás koncepcióját és a tárgy vezető oktatójaként a nappali képzésben és a posztgraduális képzésben is közreműködik. 1997-ben a József Attila Tudományegyetemre is kinevezték egyetemi tanárnak. 1998 óta a Kodolányi János Főiskola (Székesfehérvár) főiskolai tanára. A JPTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézetében több mint 10 éve menedzsmentet és marketinget oktat. Kandidátusi és akadémiai doktori értekezését is marketing témából írta. Kutatási és oktatási területe: A menedzsment és a marketing általános kérdései,... Tovább

Fülszöveg

Dr. Zeller Gyula (71) a közgazdaságtudomány doktora, ny. egyetemi tanár, prof. emeritus a Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kara Marketing Tanszékén. 1971 óta oktat marketinget. Ebben az évben alapította meg Pécsett a Marketing Tanszéket és vezette azt 1993-ig. Ez alatt az idő alatt alakult ki marketing-oktatás rendszere. A József Attila Tudományegyetemen megindult közgazdászképzésbe is bekapcsolódva 1994-ben elkészítette a marketing-oktatás koncepcióját és a tárgy vezető oktatójaként a nappali képzésben és a posztgraduális képzésben is közreműködik. 1997-ben a József Attila Tudományegyetemre is kinevezték egyetemi tanárnak. 1998 óta a Kodolányi János Főiskola (Székesfehérvár) főiskolai tanára. A JPTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézetében több mint 10 éve menedzsmentet és marketinget oktat. Kandidátusi és akadémiai doktori értekezését is marketing témából írta. Kutatási és oktatási területe: A menedzsment és a marketing általános kérdései, marketing menedzsent, vállalati marketingszervezetek, marketingpolitika, marketingstratégia. Publikációi: Hat könyv és önálló könyvrészlet, öt egyetemi jegyzet és több mint negyven tudományos cikk szerzője. Tagja a Magyar Tudományos Akadémia Doktori Bizottsága Közgazdaságtudományi Szakbizottságának. Marketing-szakértő. Vissza

Tartalom

Előszó9
A marketing alapkérdései11
Mi is hát a marketing?13
Rövid történeti áttekintés13
Ellenőrző kérdések20
A marketing szerepe a társadalomban21
Ellenőrző kérdések32
A marketing és a szervezet32
A marketing környezet39
A markrokörnyzet39
Ellenőrző kérdések41
A piaci környezet41
Ellenőrző kérdések43
A szervezetek belső környezete43
Ellenőrző kérdések43
A marketinginformációs rendszer és a marketingkutatás45
A marketinginformációs rendszer45
A marketingkutatás45
Ellenőrző kérdések51
A fogyasztói piac és a fogyasztói magatartás53
Ellenőrző kérdések57
A szervezetek vásárlói magtartása59
Az ipari piac59
A viszonteladói piac60
A kormányzati piac60
Ellenőrző kérdések61
A piacszegmentáció63
Szegmentáció a fogyasztási cikkek piacán65
Szegmentáció az ipari piacon66
Ellenőrző kérdések67
A piaci lehetőségek elemzése68
A célpiacok kiválasztása68
Ellenőrző kérdések70
A versenyelemzés72
Ellenőrző kérdések72
A marketingrendszer fejlesztése72
A kínálat pozícionálása72
Ellenőrző kérdések73
Marketingtervezés, végrehajtás és ellenőrzés75
A marketingstratégia tervezése77
Stratégia, taktika és piac77
Ellenőrző kérdések79
Szervezeti célok és a marketing stratégia79
Ellenőrző kérdések84
A piaci stratégiák84
Ellenőrző kérdések104
Kereskedelmi marketingstratégiák104
Ellenőrző kérdések110
A szolgáltató szervezetek marketingstratégiái110
Ellenőrző kérdések114
A nonprofit szervezetek marketingstratégiái114
Ellenőrző kérdések132
Módszerek a megfelelő stratégia kiválasztására132
Ellenőrző kérdések135
A taktikai terv137
Ellenőrző kérdések139
A marketingtervek végrehajtása141
Ellenőrző kérdések142
A tervteljesítés ellenőrzése (controlling és auditálás)143
Ellenőrző kérdések144
Az ember és a marketingeszközök (A markegint-mix)145
Az ember és a termék (termékstratégia)149
A termékstratégia fogalma149
Ellenőrző kérdések150
A termékstratégiák150
Ellenőrző kérdések152
A vevőszolgálat152
Ellenőrző kérdések160
A márkanév-stratégia160
Ellenőrző kérdések162
A termékfelelősség162
Ellenőrző kérdések163
A szabványosítás163
Ellenőrző kérdések166
Az ár és az ember (árstratégiák)167
Általános megjegyzések167
Az árak meghatározása168
Az árstratégiák170
Ellenőrző kérdések173
A marketingkommunikáció175
Általános megjegyzések175
Ellenőrző kérdések180
A reklámstratégia180
A reklámmunka szervezése189
Ellenőrző kérdések199
Public relations199
Ellenőrző kérdések201
Üzletszerzés és személyes eladás202
Ellenőrző kérdések202
A vásárlásösztönzés203
Ellenőrző kérdések204
Az értékesítési stratégia205
A marketingcsatornák205
Ellenőrző kérdések206
Az értékesítési stratégiák207
A stratégia végrehajtásának koordinációs feladatai208
Ellenőrző kérdések209
A logisztika és disztribúció209
Ellenőrző kérdések211
Ellenőrző kérdések212
Irodalomjegyzék213

Zeller Gyula

Zeller Gyula műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Zeller Gyula könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing Marketing Marketing

A gerinc megtört, a lapélek enyhén foltosak.

Állapot:
2.480 ,-Ft
20 pont kapható
Kosárba