1.062.160

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Market Leader - Upper Intermediate - Course Book

Business English

Szerző
Grafikus
Fotózta
Harlow
Kiadó: Pearson Education Limited
Kiadás helye: Harlow
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím: Market Leader
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 30 cm x 21 cm
ISBN: 0-582-434645
Megjegyzés: További fotósok a kötetben. Fekete-fehér és színes fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

MARKÉT Course Book From the world's most informed business sources... a new language course for tomorrow's business leaders Business is changing faster now than ever. Following on from Markét Leader Intermediate, Markét Leader Upper Intermediate is part of a distinctive new business English course which reflects this global ' change. Drawing on the extensive média assets of the Financial Times and other sources, it offers a highly authoritative and flexible rangé of materials for business English learners worldwide. Essential business content and skills > Critical business issues of our time: topics include e-commerce, risk, international marketing and erisis management > Case studies in each Course Book unit for real practice of key business skills Choice and flexibility > Wide rangé of components to support teachers, and offer choice and flexibility: • Business Grammar and Usage, plus special subject books including Business Law, Banking and Fináncé, and International Management •... Tovább

Fülszöveg

MARKÉT Course Book From the world's most informed business sources... a new language course for tomorrow's business leaders Business is changing faster now than ever. Following on from Markét Leader Intermediate, Markét Leader Upper Intermediate is part of a distinctive new business English course which reflects this global ' change. Drawing on the extensive média assets of the Financial Times and other sources, it offers a highly authoritative and flexible rangé of materials for business English learners worldwide. Essential business content and skills > Critical business issues of our time: topics include e-commerce, risk, international marketing and erisis management > Case studies in each Course Book unit for real practice of key business skills Choice and flexibility > Wide rangé of components to support teachers, and offer choice and flexibility: • Business Grammar and Usage, plus special subject books including Business Law, Banking and Fináncé, and International Management • Two videós - Business Leader Briefings (interviews), and Alliance (drama) - both with photocopiable worksheets • Teacher's Resource Book, Practice File, Test File, cassettes/audio CDs On-line resources > Subscription service with regular supply of new texts and ELT exploitation, plus on-line testing material: www.market-leader.net Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem