1.061.259

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Márkázás a gyakorlatban

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Rt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 238 oldal
Sorozatcím: Geomédia Szakkönyvek-Marketing és kommunikáció
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-7910-72-7
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Coca-Cola, Kellogg's, McDonald's, Kodak, Marlboro, IBM, American Express, Sony, Mercedes, Nescafé... A világ legismertebb márkanevei. Minden üzletember ilyen márkát szeretne birtokolni. Minden marketinges ilyen márkát szeretne felépíteni. És a fogyasztó sem egyszerűen terméket akar vásárolni: szüksége van arra a tudatra is, hogy igazi márkát vásárolt.
A globális piac kialakulásával egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a megfelelő stratégiával kialakított márkanevek. Egyes piaci szektorokban - például a szolgáltatások terén - pedig csak most kezdik felismerni a márkanevek használatát és értékét.
Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult... Tovább

Fülszöveg

Coca-Cola, Kellogg's, McDonald's, Kodak, Marlboro, IBM, American Express, Sony, Mercedes, Nescafé... A világ legismertebb márkanevei. Minden üzletember ilyen márkát szeretne birtokolni. Minden marketinges ilyen márkát szeretne felépíteni. És a fogyasztó sem egyszerűen terméket akar vásárolni: szüksége van arra a tudatra is, hogy igazi márkát vásárolt.
A globális piac kialakulásával egyre nagyobb jelentőségre tesznek szert a megfelelő stratégiával kialakított márkanevek. Egyes piaci szektorokban - például a szolgáltatások terén - pedig csak most kezdik felismerni a márkanevek használatát és értékét.
Vajon mi különbözteti meg az egyszerű terméket a valódi márkától? Geoffrey Randall szerint a nagyobb fogyasztói érték biztosítása, az innovációba és fejlesztésekbe történő befektetések, valamint a piaci változásokra történő gyors reakciók. A szerző definiálja a márkanév fogalmát, ismerteti az ezzel összefüggő fontos szakkifejezéseket, és elemzi az utóbbi évtizedekben kialakult világmárkák stratégiáját. Elmagyarázza, hogyan kell egy új márkát megtervezni, bevezetni, reklámozni és menedzselni. Részletesen elemzi a globális piac márkázásra gyakorolt hatását és a márkaneveket érő kihívásokat, valamint a kiskereskedők szerepét a márkanév kialakításának folyamatában. Bemutatja, hogyan lehet márkanevet kialakítani a szolgáltatóiparban és a buisness-to-buisness piacokon, de kitér arra is, hogy az internet milyen hatást gyakorol a már meglévő és az új márkákra.
A Márkázás a gyakorlatban nélkülözhetetlen eszköze mindazon marketingszakembereknek, cégtulajdonosoknak vagy kereskedőknek, akik érdekeltek az időtálló márkanevek létrehozásában és fenntartásában.
Geoffrey Randall nemzetközi hírű szaktekintély, marketing- és menedzsmenttréningekre szakosodott tanácsadó. Korábban a Thames Business School igazgatója volt, jelenleg a City University Business School előadója. Hat marketinggel foglalkozó könyvet írt. Vissza

Tartalom

Előszó a második kiadáshoz9
Mi a márka?11
"Még soha senkit nem rúgtak ki azért, mert IBM terméket vásárolt"11
A márkák tulajdonságai13
A márkadimenziók18
Márkatípusok és márkaszintek21
Mi a márkák feladata?24
Mit tegyenek a márkák tulajdonosai?26
Márkaérték29
Hosszú életű márkák29
Piacvezető pozíció és nyereségesség31
Vállalatfelvásárlások32
Márkák a mérlegben33
A márkaértékelési eljárások35
Márkaérték38
A márkázás problémái43
Érett piacok43
A márkák számának növekedése44
A fogyasztók kiábrándultsága46
Vezetői hibák49
A média széttagoltsága54
A kiskereskedők alkupozíciója55
Fogyasztók és márkák57
Téves feltevések57
Mit tudunk a fogyasztók vásárlásairól?60
Hogyan érzékelik és hogyan válaszják ki a fogyasztók a márkákat?64
Marketinginformáció és -kutatás68
Márkakiterjesztés és márkabővítés77
Márkakiterjesztés79
Márkabővítések85
Reklám, eladásösztönzés és a márka91
Minden márkának szüksége van reklámra?92
Mit tehet a reklám?93
Mit tehet az eladásösztönzés?99
A reklám és az eladásösztönzés integrálása102
A reklám és az eladásösztönzés tervezése103
Kapcsolati, one-to-one és direkt marketing106
Kétoldalú kommunikáció107
A kiskereskedők szerepe111
Koncentráció és az üzletláncok ereje112
A kiskereskedelem koncentrációjának hatásai113
Ki irányítja a marketingfolyamatot?114
A kiskereskedő mint márka115
A kereskedelmi márka szerepe116
Hogyan látják a kiskereskedők a gyártókat és azok kereskedelmi márkáit?119
Út a partnerség felé?121
Márkázás a szolgáltató vállalatoknál123
Miben mások a szolgáltatások?123
A szolgáltatások márkázásával kapcsolatban felvetődő problémák125
Lehetséges megoldások127
Márkázás a vállalatközi piacokon135
A vállalatközi piacokon jelentkező különbségek136
Hogyan vásárolnak a szervezetek?139
Üzleti márka létrehozása142
Mikor érdemes üzleti márkát létrehozni?145
A vállalat és a márka149
A vállalati márka mellett szóló érvek150
A vállalat márkázása elleni érvek153
Márkaépítés155
Nemzetközi és globális márkák159
Mi a globális márka?160
Nemzetközi márkák162
A globalizálás mellett szóló érvek162
A globalizáció ellen szóló érvek165
Terméktípusok166
Miért legyünk globálisak?169
A globális márkázás feltételei170
Hogyan fogjunk hozzá?171
Márkatervezés175
Vállalati stratégia és a márkák176
Belső kommunikáció és márkameghatározás177
A márkatervezés folyamata179
Márkaportfólió menedzselése188
A márkázásra hivatott szervezet191
A márkamenedzseri rendszer191
Gondok a márkamenedzseri rendszerrel193
A marketingfunkciót ért kihívások194
Lehetséges megoldások195
Elektronikus kereskedelem és márkák201
Ki fog az interneten vásárolni?203
Az internet szerepe206
A márkázásra gyakorolt hatás209
Mit tegyenek a más létező márkák?215
Márkaépítés a világhálón218
Következtetések220
Irodalomjegyzék223
Magyar-angol tárgy- és névmtató227

Geoffrey Randall

Geoffrey Randall műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Geoffrey Randall könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Márkázás a gyakorlatban Márkázás a gyakorlatban

Szép és tiszta példány.

Állapot:
3.480 ,-Ft
28 pont kapható
Kosárba