1.059.830

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Nagy Kreatív Könyv 2006

Amire a magyar reklám képes

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Geomédia Kiadói Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 252 oldal
Sorozatcím: Nagy Kreatív Könyv
Kötetszám: 11
Nyelv: Magyar   Angol  
Méret: 34 cm x 24 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal gazdagon illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

2006-ban tizenegyedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma vizuális referenciaalbuma. Ebben az évben ismét változtattunk egy kicsit a „köntösön", de a célunk a régi: felvonultatni az elmúlt egy év legjelentősebb hazai kreatív munkáit, megmutatni, merre tart a magyar kreativitás - arculattervezésben, márkaépítésben, reklámkészítésben, rendezvényszervezésben, illetve az újszerű médiahasználat területén. Csakúgy, mint eddig, idén is törekedtünk arra, hogy a Nagy Kreatív Könyv méltó „tagja" legyen a Kreatív című lap köré épült termékcsaládnak, amelynek készítői egy szakmailag hiteles, küllemében progresszív kiadványsorozat elkötelezett hívei.
A Nagy Kreatív Könyvben, a korábbi évek gyakorlatának megfelelően most is közreadjuk azon hazai és külföldi seregszemlék eredményeit, amelyeken magyar kreatív alkotók indultak, sőt, idén először a könyv külső borítóján is szerepelnek díjnyertes munkák - mégpedig a Geomédia Kiadó által 2006-ban immár ötödik alkalommal... Tovább

Fülszöveg

2006-ban tizenegyedik alkalommal jelenik meg a Nagy Kreatív Könyv, a magyar reklámszakma vizuális referenciaalbuma. Ebben az évben ismét változtattunk egy kicsit a „köntösön", de a célunk a régi: felvonultatni az elmúlt egy év legjelentősebb hazai kreatív munkáit, megmutatni, merre tart a magyar kreativitás - arculattervezésben, márkaépítésben, reklámkészítésben, rendezvényszervezésben, illetve az újszerű médiahasználat területén. Csakúgy, mint eddig, idén is törekedtünk arra, hogy a Nagy Kreatív Könyv méltó „tagja" legyen a Kreatív című lap köré épült termékcsaládnak, amelynek készítői egy szakmailag hiteles, küllemében progresszív kiadványsorozat elkötelezett hívei.
A Nagy Kreatív Könyvben, a korábbi évek gyakorlatának megfelelően most is közreadjuk azon hazai és külföldi seregszemlék eredményeit, amelyeken magyar kreatív alkotók indultak, sőt, idén először a könyv külső borítóján is szerepelnek díjnyertes munkák - mégpedig a Geomédia Kiadó által 2006-ban immár ötödik alkalommal meghirdetett Kreatív Reklámverseny helyezést elért pályamunkái közül.
A kiadvány az elmúlt tizenegy óv alatt jelentős presztízsértékkel bíró albummá vált, a „reklámszakma kézikönyve" lett, amely egy teljes év reklámpiaci történéseinek vizuális dokumentálása révén hasznos munkaeszközként szolgálhat mind a hirdetői, mind a reklámkészítő szektor számara. Vissza

Tartalom

Előszó 7
Ahol a kreativitást díjazzák 9
Reklámügynökségek 33
Kreatívügynökségek 131
Integrált kommunikációs ügynökségek 149
Designstúdiók 161
Grafikai stúdiók 175
Interaktív ügynökségek 187
BTL ügynökségek 203
Márkaügynökségek 217
Fotósok, fotóügynökségek 223
Kreatív megjelenések 227
Alternatív médiafelületek 231
Index 239

Márk Szonja

Márk Szonja műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Márk Szonja könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006

A védőborító enyhén sérült.

Állapot:
9.800 Ft
4.900 ,-Ft 50
74 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006
Állapot:
9.800 ,-Ft
147 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006 Nagy Kreatív Könyv 2006

Olvasatlan példány.

Állapot: Újszerű
9.800 ,-Ft
147 pont kapható
Kosárba