Előszó
Ez hosszú út volt - mondhatja az olvasó, miközben a tizedik Nagy Kreatív Könyvet tartja kezében. Tíz év nemcsak egy szakma, de egy kiadvány életében is nagy idő: rég túl vagyunk az első...
Tovább
Előszó
Ez hosszú út volt - mondhatja az olvasó, miközben a tizedik Nagy Kreatív Könyvet tartja kezében. Tíz év nemcsak egy szakma, de egy kiadvány életében is nagy idő: rég túl vagyunk az első szárnypróbálgatásokon, a legendás kezdéseken és újrakezdéseken, többször leszűrtük a tapasztalatokat, megváltozott a piac, átalakult nemcsak a Nagy Kreatív Könyv, a de a Kreatív lap, a Kreatív Online, A Kreatív Online Hírlevél és az Intern is. Egy évtized eltelt, de a Nagy Kreatív Könyv még mindig "a reklámszakma kézikönyve". A kiadvány utolsó designváltása tavaly történt, és 2004-ben született meg az album első "kistestvére", a kétévente megjelenő Nagy Nyomdakönyv is.
A tizedik Nagy Kreatív Könyv megjelenése igazi ünnep. A jubileumra a Geomédia Kiadó az album mellé most egy DVD-t jelentetett meg, amelyen az elmúlt tíz év legjobb, legemlékezetesebb reklámjai szerepelnek, az ügynökség saját válogatásában. A "Szubjektív reklámtörténet, 1995-2004" című összeállításban a cégek az elmúlt tíz esztendő terméséből minden évből egy-egy a szívükhöz legközelebb álló kampánnyal szerepelnek. Biztosak vagyunk abban, hogy ez a válogatás izgalmas körképet nyújt a magyar kreativitás elmúlt évtizedéről.
A Nagy Kreatív Könyv idén is reprezentatív formában mutatja be a magyar kreatív szakma tavalyi termését, képet ad arról, miként gondolkodtak 2004-ben az ügynökségek, és mi mindent tettek le az asztalra a reklám-, kreatív-, és designcégek, a fotósok valamint az interaktív és rendezvényszervező ügynökségek.
Azzal a reménnyel nyújtjuk át tehát a tizedik Nagy Kreatív Könyvet és a DVD-mellékletet, hogy az album - úgy, ahogy eddig mindig - segítséget jelent abban, hogy bárki biztonsággal navigáljon a magyar reklámszakma történetében és fejlődésében.
Vissza