1.058.436

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Instead of advertising

Reklám helyett - A guide to what marketers should do instead of advertising. Interaction design for marketing and a new breed for agencies/A marketing új logikája: marketing interakció tervezés és az új típusú ügynökségek

Szerző
Budapest
Kiadó: 21idea Ltd.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 154 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 20 cm x 15 cm
ISBN: 978-963-06-6726-5
Megjegyzés: Színes fotókkal és ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.
Mányai Csaba megkísérli felkelteni szunnyadó álmából a reklámszakmát, kicsit merészen, mint ahogy az első napsugarak felpiszkálják barlangjukból az alvó medvét. Hozzátartozik, hogy nem kizárólag a válság késztette téli alvásra a reklámszakmát.

Tartalom

reklám, reklámszakma, marketing, interakció, hálózatok, fogyasztók, kalauz

Mányai Csaba

Mányai Csaba műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Mányai Csaba könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Instead of advertising Instead of advertising Instead of advertising
Állapot:
1.790 Ft
890 ,-Ft 50
13 pont kapható
Kosárba