Kiadó: | "Forrás Club Tudományos Informatikai és Média Fórum" Közhasznú Egyesület |
---|---|
Kiadás helye: | Szeged |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 417 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-06229-6-3 |
Előszó | 11 |
Bevezetés | 13 |
Információ-források | 15 |
A könyv szerkezete | 16 |
Elméleti háttér | 21 |
Szervezeti működései hierarchia felépítése | 31 |
A gyermekvédők személyiségbeli jellemzői | 32 |
A kétszintű következetesség | 33 |
Önismeret | 37 |
Önfejlesztési igény | 40 |
Pozitív gondolkodás/kommunikáció-konfliktuskezelés | 43 |
Értő szeretet | 47 |
Hitelesség | 50 |
Határozottság | 53 |
Az otthon napi élete | 55 |
Pedagógiai területek | 56 |
Pozitív szemlélet | 57 |
Gyermek fogadási rítusa | 60 |
"Mentor-rendszer": Autonómia készségének fejlesztése egyszemélyes kapcsolat, kötődés kialakításán keresztül | 64 |
Házirend | 71 |
Közösségi élet | 98 |
Társadalmi integráció támogatása | 136 |
Napi kapcsolatok | 138 |
Speciális pedagógiai problémák (Gyógypedagógiai vonatkozások) | 152 |
Belső - otthon belüli - integráció (akadályoztatottságok, egyéb problémák: pl.: autizmus) | 143 |
Sajátos problémákhoz kapcsolódó (speciális) ellátási igények | 159 |
Tipikus egyéb problémák | 193 |
Utógondozói ellátás, utánkövetés | 240 |
"Egyéb fontos" területek | 242 |
Társadalmi kapcsolatok | 242 |
"Marketing" - adománygyűjtés | 245 |
Az otthonvezető (és/vagy gyám) szerepe | 247 |
A vezető gyerek-orientált szerepe | 248 |
A vezető munkatárs orientált szerepe | 250 |
Vezetői szerep felelőssége | 250 |
Vezetői szemlélet | 254 |
Vezetői jelenlét | 260 |
Vezetői készségek, kompetenciák | 261 |
Felnőttek mentálhigiénés védelme | 266 |
Kiégés ("Burn out") | 268 |
Képzések, tréningek, szupervíziók | 271 |
Pszichológiai szolgáltatás | 273 |
Közösségi élet felnőtteknek | 274 |
Otthon indítása | 275 |
A pszichológus szerepe | 280 |
Munkaszervezés | 286 |
Szervezés | 287 |
Csapatmunka - együttműködés | 287 |
Feladat-felelős megosztás | 292 |
Kommunikáció | 295 |
Kommunikáció a gyermekek felé | 298 |
A kommunikáció hivatali útja | 300 |
Egyéb: éber éjszakai ügyelet | 306 |
Minőségbiztosítás/-fejlesztés | 307 |
Alapok | 307 |
Gyermekvédelmi pedagógiai specifikumok | 312 |
"FK 01" - gyermekvédelmi pedagógiai minőségbiztosítási modell | 314 |
Minőségbiztosítási rendszerek bevezetésének támogatása | 339 |
Utószó | 340 |
Mellékletek | 343 |
Házirend | 344 |
Házirend kivonat - javaslat | 370 |
Tárgyalási emlékeztető | 374 |
Értékelő lap | 375 |
Kimenő nyilvántartó | 376 |
Károkozási jegyzőkönyv | 377 |
Foglalkozási napló | 378 |
Tünetfelmérő | 379 |
Mentori beszámoló | 385 |
Napló | 386 |
Szakkör nyilvántartó | 390 |
Rendezvénynaptár | 391 |
Gyermekelégedettség kérdőív | 392 |
Képzési nyilvántartó (felnőttek részére) | 397 |
Feladat-felelős mátrix | 398 |
Szolgálat átadás-átvételi napló | 399 |
Iskolai kapcsolattartás nyilvántartása | 400 |
Vezetői minőségügyi ellenőrző napló | 401 |
Irodalom | 403 |
Minősített tréningek | 409 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.