1.062.389

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Superbrands

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2005

Szerző
Budapest
Kiadó: PrintXBudavár Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Vászon
Oldalszám: 95 oldal
Sorozatcím: Magyar Superbrands
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 34 cm x 25 cm
ISBN: 963-216-570-5
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Apróbb-nagyobb hullámvölgyek ellenére és az örök pesszimizmus dacára, a magyar gazdaság töretlenül folytatja felzárkózását Európa és a világ centrumához, aminek talán leglátványosabb jele a márkák... Tovább

Előszó

Apróbb-nagyobb hullámvölgyek ellenére és az örök pesszimizmus dacára, a magyar gazdaság töretlenül folytatja felzárkózását Európa és a világ centrumához, aminek talán leglátványosabb jele a márkák számának gyarapodása és piaci erősödése. Újabb és újabb brandek jelennek meg a magyar piacon, miközben a régről megszokott hazai márkák többsége is túlkerült a túlélésért folyó harc legnehezebb szakaszán. Utóbbiak közül néhány olyannyira sikeresen vette az akadályokat, hogy - kinőve a nemzeti piac kereteit - elindult közép-európai hódító útjára.
Klasszikus hungaricumaink is büszkén állják a sarat, bár őket jobban kikezdik a represszív időszakok, az esetenként labilis tulajdonviszonyok és az életszínvonal időszakos visszaesései. Luxus- vagy presztízsmárkákról lévén szó, őket érinti a legérzékenyebben a fogyasztás visszaesése vagy az export csökkenése. Mindazonáltal büszkén jelenthetjük, hogy legtöbbjük idén is elnyerte a Superbrand címet, ami külön örömöt jelent a program hazai szervezőinek. Vissza

Tartalom

Előszó4
Superbrands Szakértői Bizottság6
3M8
Antenna Hungária10
Black & Decker12
Cerbona14
CIB16
dm18
Füles20
Generali-Providencia22
Gyermelyi24
Helia-D26
HP28
IBUSZ30
Index32
Libri34
Magyar Nemzeti Galéria36
Magyar Nemzeti Múzeum38
Malév40
Mammut42
Magyar Televízió44
Műcsarnok46
Napi Gazdaság48
Nestea50
Office Depot52
Opel54
Orbit/Wrigley56
Pesti Est58
Pfizer60
Prímagáz60
Sony Ericsson64
SPAR66
Startlap68
Story70
Szépművészeti Múzeum72
Terranova74
Tibi76
Törley78
UPC80
Vista82
Zwack84
Zsolnay86
Dr. Hoffmann Márta: Vissza a valósághoz88
Macher Szabolcs és Csikós Gergely: Márkaépítés89
Kiss László: Összeadtuk a tudásunkat90
Partnerszervezetek92
Márkák és címek94
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem