1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Superbrands 2010

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2010

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: United Publishers Hungary Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 111 oldal
Sorozatcím: Magyar Superbrands
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 35 cm x 26 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A Superbrands Magyarország hatodik éve gyűjti össze, kutatja, értékeli és díjazza a Magyarországon forgalomban lévő márkákat. Idén harmadik éve terjed ki vizsgálatunk az üzleti (divatos... Tovább

Előszó

A Superbrands Magyarország hatodik éve gyűjti össze, kutatja, értékeli és díjazza a Magyarországon forgalomban lévő márkákat. Idén harmadik éve terjed ki vizsgálatunk az üzleti (divatos kifejezéssel: B2B) márkákra is. Az egész éves program megkoronázása egy olyan exkluzív kiadvány, amelyben a legkiválóbb brandek mutatkoznak be történetükkel, arcaikkal, legfontosabb adataikkal és társadalmilag felelős tevékenységük ismertetésével.
Kiadványunk célja, hogy tisztelegjünk a márkaépítés 2010-es példaképei előtt, és bekukkantsunk a kulisszák mögé ötletekért, tapasztalatokért, inspirációért. Van mit tanulni azoktól a márkáktól, amelyek ezekben a válságos hónapokban sem vesztettek vonzerejükből, amelyek idén is kiállták a fogyasztók és marketingszakemberek által megkövetelt próbát.
Tanulni nemcsak az esettanulmányokból lehet, hanem azokból a szakmai cikkekből is, amelyekkel szerkesztőink teljessé kívánták tenni a "márkaélményt". Olvashatunk színelméleti logóelemzést közösségi térben megjelenő márkákról és személyes márkaépítésről.
Jó tanulást! Vissza

Tartalom

Tanulni a legjobbaktól 4
A bizalom térképe 5
Három a magyar igazság! Az idei verseny három tanulságáról... 5
A márkák helye a social médiában 6
Personal branding - Több, mint topánka-ügy 8
Szakértőink a márkáról 9
Amerika, London, Párizs 10
.A.S.A. 12
ALLIANZ 14
AXA 16
BOIRON 18
BROKERNET 20
BUDERUS 22
CARDINAL 24
D.A.S. 26
DÜRER 28
EDF DÉMÁSZ 30
ÉGIS 32
ELECTRO WORLD 34
ERSTE BANK 36
FAGOR 38
FAMILY FROST 40
FISCHER PRICE 42
FUNDAMENTA-LAKÁSKASSZA 44
G'ROBY 46
GASTROYAL 48
GROUPAMA 50
HAAS 52
HAUSER 54
HERTZ 56
HUNGERIT 58
IBS 60
IBUSZ 62
ILCSI 64
KINNARPS 66
KOMÉTA 68
KORN/FERRY INTERNATIONAL 70
LEVI'S 72
LINDE GÁZ 74
MÁTRAI ERŐMŰ 76
MESTER 78
NETRISK 80
NORDENIA HUNGARY 82
PICK 84
RAIFFEISEN BANK 86
RENAULT TRUCKS 88
RIGIPS 90
SCHIEDEL 92
SENSCIENCE BY SHISEIDO 94
STILL 96
TÓPARK 98
TORK 100
VALDOR 102
VENTIV 104
ZEPTER 106
Nyerő márkák - nyerő színek 108
SUPERBRANDS Szakértői Bizottság 2010 110
Business SUPERBRANDS Szakértői Bizottság 2010 111
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Magyar Superbrands 2010 Magyar Superbrands 2010 Magyar Superbrands 2010
Állapot:
2.980 Ft
1.490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba