1.062.087

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Superbrands 2008

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2008

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: PrintXBudavár Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 95 oldal
Sorozatcím: Magyar Superbrands
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 35 cm x 26 cm
ISBN: 978-963-8752-48-2
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A márka is ember - legalábbis mutatja mindazon ismérveket, mint a közösségben, egymással valamilyen kapcsolatban élő emberek többsége. Nem is lehet másképp, hiszen emberekről és emberekhez szól.... Tovább

Előszó

A márka is ember - legalábbis mutatja mindazon ismérveket, mint a közösségben, egymással valamilyen kapcsolatban élő emberek többsége. Nem is lehet másképp, hiszen emberekről és emberekhez szól. Dolgozik, pénzt költ, igyekszik magáról minél jobb képet festeni, átöltözik, szórakozik, szórakoztat, aztán - ha tud - megpihen, néhány dicsérő szóra és kényeztetésre éhes. A márka is ember, de legalábbis - miután emberek csinálják embereknek -, maga is emberien viselkedik. Maradva az eredeti hasonlatnál, mint minden ember, ő is elismerésre, szeretetre, megbecsülésre, elfogadottságra, egyszóval reputációra vágyik.
A márkák is megszületnek, fejlődnek, házasodnak, különböző életszakaszokba lépnek, vannak jobb és rosszabb korszakaik, gyermekeik születnek, utaznak, le- és áttelepülnek, dolgoznak, pénzt keresnek - és időnként veszítenek. Néhányuk eltűnik, sőt egyesek örökre itt hagynak minket, mások sikeresek, jól alkalmazkodnak, a jég hátán is megélnek, az emberek szeretik őket. Közülük is kiemelkedik néhány ünnepelt sztár, a márkatársadalom krémje - az irigyelt kevesek. Ők a Superbrandek.
Legjobbnak lenni felelősséggel is jár. Azt tapasztaljuk, ezt a márkák is érzik, akik egyre többet és komolyabban foglalkoznak az őket körülvevő világ dolgaival, problémáival és értékeivel. A társadalmi felelősségvállalás elválaszthatatlan részévé vált a modern márkaépítésnek. A márkaérték egyik alapvető összetevője ma már a CSR. Idén először ezt az aspektusát is vizsgáltuk a vállalati működésnek, és várakozásainkat meghaladó érdeklődést, valamint együttműködést tapasztaltunk a márkák részéről. A felelősségvállalásban legjobbak büszkék elért eredményeikre, a most indulók pedig tudják, hogy mire törekszenek.
Ahogyan az ember is vágyik az ünnepek emelkedettségére, örömére, ugyanúgy a márkáknak is szükségük van jeles napokra. A márkavilág legnagyobb ünnepe az év végén rendezett gála, ahol kiderül, kik kaptak az adott évben Superbrands-címet.
A Superbrands-cím védjegy, mely visszaigazolja mindazt a fáradtságot, megvalósult ötletet, ráfordított pénzt és energiát, amit a márkaszakemberek (marketingesek, píárosok, kreatívok, médiások) egy-egy márka felépítésébe belefektettek.
Ünnepelje ez a könyv őket, ismerje meg mindenki a legjobbakat, adózzunk elismeréssel a legsikeresebbeknek! Kívánjunk nekik kitartást, szerencsét és jó egészséget!
Hiszen a márka is ember. Vissza

Tartalom

8 A MÁRKA IS EMBER - Wiszkidenszky András
9 ELŐSZÓ - dr. Serényi János
10 SUPERBRANDS SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
12 3M
14 AGÁRDI PÁLINKA
17 ALEXANDRA
18 ALLIANZ
21 AVIS
22 BONDUELLE
25 CIB BANK
26 EUCERIN
28 FELINA
30 GENERALI
32 GTS-DATANET
34 HAAS & CZJCEK
36 HERBÁRIA
38 HERTZ
40 HOYA
42 IBUSZ
44 ILCSI
46 INGATLAN.COM
48 KATEDRA NYELVISKOLA
51 METROPOL
52 NATURTEX
54 OTP
57 OTTHON CENTRUM
59 PESTI EST
61 REVALID
63 ROLAND
65 SLÁGER RÁDIÓ
66 SODEXHO
69 TIKKURILA
70 T-MOBILE
72 T-HOME
75 UNICREDIT BANK
76 UNIQA BIZTOSÍTÓ
78 VAILLANT
81 VISTA
82 ZEPTER
85 ZSOLNAY
86 FELELŐS VÁLLALAT - FELELŐS MÁRKA - Braun Róbert
88 CONTENT BRANDING - MÁSODIK GENERÁCIÓS MÁRKAÉPÍTÉS - Barna Tamás
90 KOMOLY KIHÍVÁS „SUPERBRAND"-DÉ VÁLNI, DE MÉG NEHEZEBB ANNAK IS MARADNI
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Magyar Superbrands 2008 Magyar Superbrands 2008
Állapot:
2.980 Ft
1.490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba