1.059.290

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Pedagógia 2002/4.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 102. évfolyam 4. szám

Szerző
Budapest
Kiadó: Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottsága
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 109 oldal
Sorozatcím: Magyar Pedagógia
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

TANULMÁNYOK
Sidney Strauss: A tanítás mint természetes kogníció 417
Lisa Bievenue: Az új természettudományos szemlélet (New Science) hatása az
oktatásra az Egyesült Államokban 433
Ton de Jong: Tudáskonstrukció és -megosztás média-alapú alkalmazásokkal 445
Salat Annamária-Enikő - Séra László: A téri vizuálizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal 459
Reisz Terézia: A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései 475
Gordon Győri János: A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje 491
KÖNYVEKRŐL
Holik Ildikó: Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang
Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas 517
Németh András: Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich 520
INFORMÁCIÓK
III. Országos Neveléstudományi Konferencia (felhívás) 525
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Magyar Pedagógia 2002/4. Magyar Pedagógia 2002/4. Magyar Pedagógia 2002/4.

A borító enyhén foltos.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba