1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Pedagógia 1999/2.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 99. évfolyam 2. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
Kozma Tamás - Forray R. Katalin: Az oktatáspolitika regionális hatásai 123
Kontra József: A gondolkodás flexibilitása és a matematikai teljesítmény 141
Sallay Hedvig - Münnich Ákos: Családi nevelési attitűdök percepciója és a
self-fejlődéssel való összefüggései 157
Tarkó Klára: Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban 175
Csizér Kata - Dörnyei Zoltán - Nyilasi Emese: Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon. Az orosztól az angolig? 193
Könyvekről
Gordon Győri János: Ellen Winner: Gifted children: Myths and realities205
Bukta Katalin: Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.):
English Language Education in Hungary: A Baseline Study 210
Bán Ervin: Louis Porcher et Dominique Groux: L'apprentissage précoce des langues 212
Információk
Petriné Feyér Judit: „Hogyan tovább didaktikaoktatás? 215
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem