1.062.071

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Pedagógia 1992/4.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 92. évfolyam 4. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
R. Doyle Slater: Az iskolai változások folyamata245
Medgyes Péter: Angol - a kommunikáció pótnyelve263
Tóth Gábor: Az Apponyi Kollégium hallgatói285
Szemle
Az iskolai innováció intézményesítése309
Könyvekről
Alfred Schirlbauer: Junge Bitternis - Eine Kritik der Didaktik (Réthy Endréné)319
Pukánszky Béla: Neveléstörténet (Szabolcs Éva)321
Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1992. évi üléseiről (Pukánszky Béla)325
Beszámoló az 1992. évi neveléstörténeti felolvasó ülésről (Nagy Péter Tibor)326
Támogatott OTKA pályázatok a neveléstudomány terén328
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem