kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
| Oldalszám: | 254 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-18-1833-0 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 83 080/I/1. Fekete-fehér ábrákkal. |
| Bevezetés (Végh Edit) | 5 |
| Olvasás- és írástanítás az első osztályban | 9 |
| Az anyanyelvi nevelés néhány időszerű kérdése (Ligeti Róber) | 9 |
| A szóképes előprogramra épülő analitikus-szintetikus eljárás (Romankovics András) | 22 |
| Az iskolába lépő gyermek olvasás- és íráselsajátítási neézségei | 24 |
| Az olvasáselsajátítás folyamata | 26 |
| Az íráselsajátítás folyamata | 49 |
| A tankönyv és a tanulásszervezés szerepe | 57 |
| A globális program (Ligeti Róbert) | 62 |
| A program elméleti alapjai | 65 |
| A betűtanulás | 76 |
| Szövegek önálló feldolgozása | 78 |
| Az írástanulás | 85 |
| Az elválasztás tanulása | 86 |
| Szubjektív tényezők a tanításban | 87 |
| Beszédművelés (Laczkóné dr. Riba Magdolna) | 89 |
| A beszédképzés | 90 |
| A hangképzés | 94 |
| A magánhangzók képzése | 95 |
| A mássalhangzók képzése | 96 |
| Artikulációs gyakorlatok a hangkapcsolatok választékos, pontos ejtésének gyakorlására | 100 |
| A mondat- és szövegfonetikai eszközök | 104 |
| A beszéddallam | 104 |
| A hangsúly | 107 |
| A beszédtempó és a ritmus | 109 |
| A szünet | 111 |
| A hangerő | 112 |
| A nem-verbális jelek szerepe a gondolatok, az érzelmek és az akarat kifejezésében | 115 |
| A nem-verbális kommunikáció | 115 |
| A nem-verbális kommunikáció legfontosabb csatornái | 116 |
| Szövegértés - szövegalkotás (dr. Hegedűs Ferencné) | 121 |
| Az irodalmi nevelés folyamata | 121 |
| Irodalmi tükrözés - iskolai elemzés | 125 |
| A szövegértés és a szövegalkotás alapozása | 139 |
| Olvasóvá nevelődés | 171 |
| A fogalmazás elsajátítása | 175 |
| A nyelvtani ismeretek és a nyelvhasználat tudatosítása (dr. Nagy J. József) | 195 |
| A nyelvtantanítás helye, szerepe a nyelvi nevelésben | 195 |
| A nyelvtantanítás rendszere és anyaga az 1-4. osztályban | 203 |
| A nyelvtani ismeretek tudatosítása a munkáltató tankönyvek segítségével | 210 |
| A tankönyvi felaatok és a tanulók munkáltatása | 220 |
| A helyesírás-tanítás főbb metodikai kérdései (dr. Nagy J. József) | 227 |
| A helyesírás-tanítás megítélése | 227 |
| A helyesírás tudatosítása | 233 |
| A helyesírás gyakoroltatása | 239 |
| A helyesírási hibák javítása és javíttatása | 244 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.