Kiadó: | Országos Közoktatási Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 55 oldal |
Sorozatcím: | Gyakorlatközelben |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-682-583-1 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Előszó | 7 |
Az iskola előtt álló kihívásokról, válaszokról | 9 |
A differenciálás lehetőségei | 10 |
Adaptivitás az iskolában | 11 |
Kapcsolat | 11 |
Kompetencia | 12 |
Autonómia | 12 |
Fenntartói irányítás | 14 |
A fenntartói irányítás eszközrendszere | 14 |
Oktatáspolitika | 14 |
Finanszírozás | 15 |
Humánerőforrás | 15 |
Adaptivitás a fenntartói munkában | 16 |
Fenntartói kompetenciák | 19 |
A fenntartó sikeres munkavégzéséhez szükséges kompetenciákról | 20 |
Hatékony időgazdálkodás | 21 |
Kommunikáció | 22 |
A beszélgetés irányításának technikái | 24 |
Visszajelzés (feedback) | 28 |
A fenntartó kommunikációja mint az iskola támogatásának eszköze | 29 |
A fenntartó és az iskolafejlesztés | 30 |
Eszközök az adaptív tanulásszervezés intézményi elterjesztéséhez | 30 |
Az eredményes oktatásfejlesztés nemzetközi jellemzői | 32 |
Célok | 33 |
Nyomásgyakorlás | 34 |
Támogatás | 35 |
A célok kijelölése és a tervezés | 37 |
Nyomásgyakorlás | 39 |
Az iskola elszámoltathatósága | 39 |
Fenntartói értékelés | 42 |
Az országos kompetenciamérések eredményeinek fenntartói hasznosítása | 44 |
Támogatás | 46 |
Disszemináció (az eredmények terjesztése) | 46 |
Fenntarthatóság | 48 |
A nyolc összetevő | 48 |
Záró gondolatok | 51 |
A holland kontextus | 51 |
A magyar kontextus | 52 |
Felhasznált irodalom | 54 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.