kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | 2F Iskola Kutatás-fejlesztés osztály |
---|---|
Kiadás helye: | Szeged |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 368 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Színes ábrákkal illusztrálva. |
Előszó | 3 |
Bevezető | 5 |
Macromedia Flash MX | 5 |
Frequently Asked Question | 7 |
1. Fejezet | 11 |
A Flash alapjai | 13 |
A grafikus felület | 15 |
Fejlesztési környezet | 19 |
Az Időegyenes és a Színpad | 24 |
Kisfilm beállítása | 28 |
A terv | 32 |
2. Fejezet | 37 |
A rajzeszközök | 39 |
Egyszerű formák létrehozása | 43 |
Rajzoljunk majmot a webre! | 46 |
Boolen-i grafika és csoportosítás | 48 |
A Szabad Átalakítás Eszközei | 54 |
3. Fejezet | 57 |
A szín | 59 |
A gömb | 65 |
Speciális rajzeszközök és szerkesztés | 68 |
Szintek használata | 73 |
A Szöveg eszköz (Text Tool) | 78 |
4. Fejezet | 81 |
Betűkészlet-behelyettesítés | 83 |
A Szöveg eszköz és funkciói | 85 |
Rétegek kezelése | 90 |
Árnyék hatás a szövegen | 95 |
Villogó szöveg | 98 |
5. Fejezet | 103 |
Frame by frame animáció | 105 |
A szimbólumok | 108 |
Szimbólumok és Példányok | 111 |
1. Fázis - A kisfilm elrendezése | 112 |
2. Fázis - Az alapelemek létrehozása | 114 |
2a. Fázis - A Kör | 115 |
2b. Fázis - A vonalak | 117 |
Az animáció | 119 |
2c. Fázis - Az animáció | 119 |
2d. Fázis - Stencil effekt | 124 |
A maszk szint | 126 |
2e. Fázis - A maszk | 126 |
6. Fejezet | 129 |
A jelenet | 131 |
3. Fázis - Az összeállítás | 131 |
Tegyük a jelenetet még valósághűbbé! | 135 |
4. Fázis - Karcolások a régi filmtekercsen | 135 |
Hangeffektek | 137 |
Hogyan használjuk hangfile-t Flash-ben | 140 |
Film publikálása | 144 |
A "Timer.swf" létrehozása | 144 |
A "Timer.gif" létrehozása | 145 |
7. Fejezet | 147 |
Az animáció alapjai | 149 |
Mozgás utólagos beszúrása | 152 |
Effektek hozzáadása | 156 |
A pattogás effekt | 159 |
Árnyék közbeszúrás | 162 |
8. Fejezet | 167 |
Forma interpoláció | 169 |
Morphing irányítása | 173 |
Formából szöveg morphing | 176 |
Egyre nehezebb | 179 |
Szövegből szöveg morphing | 181 |
9. Fejezet | 185 |
Egy nagyratörő terv | 187 |
Bitmap képek Flash-ben | 192 |
Bitmap képek optimalizálása és animálása | 194 |
Bitmap háttérmintaként történő felhasználása | 198 |
Bitmap felosztása | 202 |
10. Fejezet | 205 |
Bitmap kép vektoros objektummá alakítása | 207 |
Videoklip importálása: a jelenet elkészítése | 210 |
Animált GIF-ek használata | 213 |
Videoklip importálása | 217 |
A Flash Video formátum | 220 |
11. Fejezet | 225 |
Filmklip | 227 |
Az egymásba ágyazás elve | 230 |
Az Action Script | 232 |
A filmzene | 236 |
Hang tömörítés | 239 |
12. Fejezet | 243 |
Author Time megszokott könyvtárak | 245 |
Frissítési módszerek | 249 |
A vezérszint | 252 |
Utolsó simítások | 257 |
Vezérelt szintek | 260 |
13. Fejezet | 263 |
Interaktivitás | 265 |
A nyomógombok | 271 |
Dinamikus menü | 275 |
Belső filmklip letöltése | 282 |
Nyomógombok kapcsolása weboldalhoz | 285 |
14. Fejezet | 289 |
Terv elemeinek rendezése | 291 |
Navigálás a Felületen | 296 |
Terv szintjeinek rendezése | 302 |
A választások irányítása | 305 |
A jelszó-kérés kezelése | 311 |
15. Fejezet | 313 |
Szöveg beszúrása külső file-ból | 315 |
Multimédiás tartalom beszúrása | 319 |
Rollover hangok | 321 |
Animált gombok | 322 |
Háttérhang | 324 |
Külső Flash file beszúrása | 330 |
Multimédiás lejátszó készítése webhelyünkhöz | 335 |
Akcióra készen | 339 |
16. Fejezet | 341 |
Film optimalizálása | 341 |
Egyszerű preload | 344 |
Preload százalékos növekedéssel | 350 |
Sávszélesség profil használata | 354 |
A méret jelentés létrehozása | 357 |
Tartalom | 361 |