kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | 2F Iskola |
---|---|
Kiadás helye: | Szeged |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 160 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Előszó | 3 |
A Macromedia Flash grafikus felülete | 5 |
Macromedia Flash | 11 |
Egyszerű alakzatok készítése | 12 |
Objektumok kijelölése, áthelyezése és törlése | 16 |
Ceruza | 19 |
Ecset | 21 |
Tintatartó | 25 |
Festékeskanna | 27 |
Radír | 30 |
Alakzatok csoportosítása | 32 |
Időegyenes | 35 |
Rövid animáció készítése képkockánként | 38 |
Továbblépés a mozi készítés alapjai felé | 43 |
Torzítás, átméretezés és forgatás | 44 |
Alakzatok kivágása és összeolvasztása (összerakása) | 47 |
Szimbólumok és példányok (objektumok) többszöri felhasználása | 49 |
Példányok és szimbólumok módosítása | 54 |
"Bitmap" képek importálása és vektoros képpé alakítása | 57 |
Szöveg bevitele, módosítása, egyszerű alakzatokba történő konvertálása | 60 |
Automatikus animáció két kulcsképkockából kiindulva | 63 |
Rétegek (Layers): Objektumok külön rétegeken történő elhelyezése munkánk leegyszerűsítéséhez | 66 |
Egyszerű alakzatok automatikus animálása, avagy alakzatok csodával határos átváltozása | 70 |
Alakzatok módosításánál fix pontok kijelölése | 72 |
Komplex animáció készítés | 77 |
Objektumok mozgási vonalának meghatározása mozgásvezető-réteg segítségével | 78 |
Szimbólumokba és példányokba elmentett animációk (Movie Clip) | 81 |
Egéráthaladásra érzékeny nyomógombok készítése | 84 |
Nyomógombok működőképessé tétele | 87 |
Címkék és megjegyzések; Rétegek szervezése | 92 |
Feltételek, a választások irányítása | 95 |
Akciók a nyomógombokon; Akciók képkockákon | 101 |
Hangok: eseményhangok alkalmazása | 103 |
A hangok: zenei aláfestés alkalmazása | 106 |
Jelenetek: a film felbontása egyszerűbb egységekre | 109 |
Kapcsolódás az Internetre | 113 |
Maszkok | 114 |
Legördülő menü létrehozása | 118 |
Összefoglaló példa az animációkészítésre | 124 |
Összefoglaló példa az interaktivitásra | 127 |
A film tulajdonságai | 130 |
Új URL-re ugrás | 132 |
Film publikálása | 136 |
Egyéb publikációs formák | 139 |
A film optimalizálása | 142 |
Tartalom | 145 |